اهتمام شهرداری اصفهان در تکمیل سالن اجلاس ستودنی است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهتمام شهرداری اصفهان برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ستودنی است و به نظر می‌رسد در اینجا افق تقویت بنیان‌های اقتصادی، فرهنگی و حتی ارتباطات استان اصفهان با سایر بخش‌های کشور و دنیا به عنوان مبانی اصلی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی در حاشیه بازدید از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان که با حضور شهردار اصفهان، معاونان شهردار و مدیر منطقه شش شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات صورت گرفته در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی یک افتخار برای کل کشور است؛ این اقدامات نشان می‌دهد که دانش مهندسان ایرانی و مدیرانی که در این مجموعه فعالیت کردند، نگاهی رو به آینده دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با بهره برداری از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان در عرصه دیپلماسی اقتصادی و در زمینه ارتباطات بین‌المللی می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم که این اتفاق یک فرصت برای کشور و اصفهان است.

وی ادامه داد: اقدامات انجام شده در این پروژه به لحاظ مهندسی طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد گام‌های عظیم‌تری نسبت به قبل برداشته شده و توانمندی‌های مهندسان ایرانی و شرکت‌های مرتبط ارتقا پیدا کرده است،

مقتدایی خاطرنشان کرد: اهتمام شهرداری اصفهان برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان ستودنی است و به نظر می‌رسد در اینجا افق تقویت بنیان‌های اقتصادی، فرهنگی و حتی ارتباطات استان اصفهان با سایر بخش‌های کشور و دنیا به عنوان مبانی اصلی دیده شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است هر پروژه‌ای نقاط قوت و ضعفی داشته باشد، اما در حال حاضر باید به جای پرداختن به جزئیات آسیب زننده، تلاش کنیم پروژه با سرعت بیشتری تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی پیرو توافقات انجام شده با مدیران در مجموعه شهرداری کمک می‌کنیم ارتباط بین بخش‌های بین‌الملل وزارتخانه‌ها با مجموعه شهرداری اصفهان افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک جلسه‌ای با حضور مسئولان بخش‌های بین‌المللی وزارتخانه‌ها در اصفهان برگزار شده و ظرفیت و پتانسیل مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان معرفی خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌شک مردم اصفهان در آینده به این اقدامات مهندسی افتخار خواهند کرد و امیدوارم با نگاه‌های مثبتی که وجود دارد و سرمایه عظیمی که از مردم شهر اصفهان در این پروژه هزینه شده، شاهد بهره‌برداری قوی و بازخوردهای مؤثر پروژه باشیم.

وی با قدردانی از اقدامات شهرداری اصفهان به ویژه منطقه شش در پیگیری و تلاش مجدانه برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار امیدواری کرد درآمدهای حاصل از فعالیت این مرکز به چرخه حمایت از شهر بازگردد.

کد خبر 498009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.