۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تامینی رئیس فدراسیون شطرنج شد

رئیس فدراسیون شطرنج امروز در مجمع انتخاباتی این فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایمنا مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج امروز، ۱۲ خرداد در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای و چهار کاندیدای پست ریاست برگزار شد. در نهایت تأمینی با کسب ۲۶ رأی برابر ۱۵ رأی داوری توانست به عنوان رئیس انتخاب شود.

در این مجمع انتخاباتی پرهام مقصودلو، پویا ایدنی و سارا خادم‌الشریعه به عنوان نماینده ورزشکاران، مهرداد پهلوان‌زاده رئیس پیشین فدراسیون به عنوان تنها نماینده داوران حضور داشتند. امیررضا پوررمضانعلی هم به عنوان نماینده مربیان و سایپا و پرسپولیس هم به عنوان نماینده باشگاه‌ها شرکت کردند.

تامینی رئیس فدراسیون شطرنج شد

حسن تأمینی، افشین داوری، رضا شیرین آبادی، احمد گواری و محمد ابراهیم مداحی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این مجمع بودند که گواری صبح امروز انصراف داد. این انتخابات در دور اول به نتیجه نرسید که تأمینی ۲۰، داوری ۱۲، مداحی ۸ و شیرین آبادی یک رأی کسب کردند تا دو گزینه اول به دور دوم بروند.

شطرنج از اسفندماه ۹۸ با سرپرستی فرهاد نیکوخصال اداره شد و در این دوره زمانی حاشیه‌های زیادی را تجربه کرد. پیش از این هم مهرداد پهلوان‌زاده ریاست این فدراسیون را بر عهده داشت.

کد خبر 497999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.