خرید ۱۰۰ میلیارد تومان قیر برای شهر/ ابرپروژه شهید سلیمانی هفته آینده افتتاح می‌شود

شهردار اصفهان گفت: پیرو توافق بین بانک شهر، شرکت نفت جی و شهرداری، ۱۰۰ میلیارد تومان قیر خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی امروز _چهارشنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر، اظهار کرد: با خرید ۱۰۰ میلیارد تومان قیر تا پایان سال اگر سازمان عمران شهرداری هر شب بخواهد در سطح شهر و اطراف آن آسفالت‌ریزی کند، قیر مورد نیاز تهیه شده است و حتی برای فروش آسفالت به شهرهای اطراف نیز آمادگی داریم.

نوروزی با بیان این که پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت رسمی به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اوایل تیرماه سال جاری مسیر حلقه حفاظتی شهر حدفاصل پل آفتاب تا پل کانال (به سمت پل شهید سلیمانی) و مسیر پل قهجاورستان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: حدفاصل پل شهید سلیمانی تا دوربرگردان میدان مرکزی میوه و تره بار نیز به طور کامل آسفالت خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اظهار کرد: یکی از پروژه‌هایی که در سال‌های اخیر با سرعت خوبی اجرا شده، مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان است که تا اوایل تیرماه سالن اصلی آن تجهیز می‌شود و در تیرماه فاز نخست آن را افتتاح خواهیم کرد.

وی با اشاره به خرید موتورسیکلت‌های برقی، تصریح کرد: یک‌هزار دستگاه موتورسیکلت برقی خریداری شده و در اولین فرصت با تسهیلات در نظر گرفته شده در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

کد خبر 497996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.