بهترین‌های حوزه کتاب

اهالی کتاب و کتاب خوانی همیشه در مورد بهترین کتاب‌ها باهم صحبت می‌کنند و نظرات گوناگونی نیز دارند.

با خواندن کتاب شما غرق در داستان می‌شوید و گاهی خود را به جای شخصیت‌های داستان می‌گذارید و خودتان را با خوشحالی و ناراحتی آن‌ها شریک می‌کنید. با مطالعه کتاب‌های گوناگون شما تجارب زیادی به دست می‌آورید و یاد می‌گیرید که در شرایط مختلف درست تصمیم بگیرید. با مطالعه ذهن شما تقویت می‌شود، ارتباط اجتماعی بهتری با دیگر افراد خواهید داشت. کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در زندگی فکر کنید، تصمیم بگیرید و عمل کنید.

با کتاب خواندن متوجه خواهید شد که چه چیزهایی در زندگی بی ارزش هستند که حتی نباید به آن‌ها فکر کرد و چه چیزهایی ارزشمند هستند.

اما تاکنون شما چند کتاب خوانده‌اید؟ به چه موضوعاتی علاقمند هستید؟ ما در این مقاله چند کتاب از بهترین کتاب‌های دنیا را معرفی می‌کنیم تا شما راحت تر بتوانید کتاب بخرید و مطالعه کنید. همچنین به منظور راحتی شما برای خرید کتاب وب سایتی را معرفی می‌کنیم که بتوانید کتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را به صورت اینترنتی بخرید.

بهترین کتاب‌های دنیا:

۱) ناتور دشت:

این کتاب اثر جروم دیوید سلینجر نویسنده ی آمریکایی است و در سال ۱۹۵۱ منتشر شد و دارای ۲۰۷ صفحه است.

تا کنون این کتاب بیش‌تر از ۶۰ میلیون نسخه به فروش رفته است و به ۳۵ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است. این کتاب از بهترین کتاب‌هایی است که در زندگی خود می‌توانید بخوانید.

این رمان از زبان شخصیت اصلی داستان نوجوان ۱۷ ساله به نام هولدن کالفید است که از مدرسه اخراج شده و داستان زندگی خودش را برای روانکاو تعریف می‌کند.

او سه روز مهلت دارد تا به خانه برگردد و در این سه روز داستان زندگی خودش را تعریف می‌کند یعنی کل داستان این کتاب در سه روز اتفاق می‌افتد.

نویسنده در این کتاب روایتگر زندگی نوجوانی است که در حال گذر از دوران نوجوانی به بزرگسالی است.

این کتاب در ایران برای اولین بار در دهه‌ی ۴۰ توسط احمد کریمی ترجمه شد سپس در سال ۱۳۷۰ توسط محمد نجفی ترجمه شد و بار آخر نیز در سال ۱۳۹۴ توسط آراز بارسقیان ترجمه شد.

بهترین‌های حوزه کتاب

۲) کیمیاگر:

رمان کیمیا گر اثر پائولو کوئیلو نویسنده‌ی مشهور برزیلی که یکی از پرطرفدارترین رمان‌های جهان به شمار می‌رود و به ۵۰ زبان دنیا ترجمه شده است. تاکنون این کتاب بیش‌تر از ۶۵ میلیون نسخه به فروش رفته است.

این کتاب در سال ۱۹۹۳ منتشر شد.

این کتاب از پرفروش‌ترین رمان‌های دهه‌ی پایانی قرن بیستم جهان است.

کتاب کیمیاگر در ایران نیز طرفداران زیادی دارد که توسط آقای آرش حجازی ترجمه شده است.

این رمان داستان زندگی چوپانی به نام سانتیاگو است که زندگی او سفر کردن با گوسفندانش می‌باشد. او دوست دارد به همه جای دنیا سفر کند. در طی دو سال همه ی دشت‌های اندلس را سفر می‌کند اما دو بار خواب عجیبی را می‌بیند که زندگی او را تغییر می‌دهد…

نویسنده در کتاب این مفهوم را می‌خواهد به مخاطبان برساند که اگر در زندگی هدف مهمی دارند برای به دست آوردن آن تلاش کنند و دست از هدف خود نکشند.

این کتاب به دلیل داشتن بیشترین ترجمه به زبان‌های گوناگون در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است.

بهترین‌های حوزه کتاب

۳) داستان دو شهر:

این کتاب نوشته ی چارلز دیکنز است که در سال ۱۸۵۹ میلادی منتشر شد و ۴۸۰ صفحه دارد. این رمان ۲۰۰ میلیون نسخه فروش رفته است و پرفروش‌ترین کتاب تک جلدی به شمار می‌رود.

و البته پرفروش‌ترین کتاب تک جلدی به زبان انگلیسی و یکی از معروف ترین عنوان‌ها در ادبیات داستانی است.

داستان این کتاب در لندن و پاریس در طول انقلاب فرانسه اتفاق می‌کند.

این کتاب داستان دختری به نام لوسی است که در زمان کودکی پدرش به زندان می‌افتد و دوست صمیمی پدرش به نام آقای لاری سرپرستی لوسی را بر عهده می‌گیرد سپس لوسی بعد از انقلاب فرانسه به جستجوی پدرش می‌پردازد و او را در اتاق زیر شیروانی پیدا می‌کند و با پدرش به انگلستان می‌رود و در آن جا با شخص دیگری به نام چارلز دانی برخورد می‌کنند که…

فیلم این کتاب نخستین بار در سال ۱۹۱۱ توسط ویلیام جی هامفری ساخته شد. سپس در سال ۱۹۱۷ به کارگردانی فرانک لوید ساخته شد.

در سال ۱۹۳۵ نیز به کارگردانی جک کانوی فیلم سینمایی به مدت ۱۲۳ دقیقه ساخته شد.

نسخه‌ای دیگر نیز توسط رالف توماس در سال ۱۹۵۸ ساخته شد.

در سال ۱۹۸۰ نیز فیلم تلویزیونی کتاب داستان دو شهر به کارگردانی جیم گودارد منتشر شد.

برای خرید کتاب می‌توانید به وبسایت تلکتاب مراجعه نمائید.

کد خبر 497995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.