اجرای طرح "مدیران آینده" در سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح مدیران آینده از اقدامات ارزنده و موفق سازمان تأمین اجتماعی است؛ مدیرانی که بر اساس این فرآیند انتخاب شده‌اند از بهترین و کارآمدترین مدیران سازمان تأمین اجتماعی هستند و عملکرد بسیار موفقی داشته‌اند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سالاری در اینستاگرام خود نوشت:

"در دومین جلسه از سلسله نشست‌های رؤیای تأمین اجتماعی فراگیر که با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری در سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد؛ انتخاب بهترین‌ها برای همکاری با سازمان تأمین اجتماعی و انتخاب بهترین‌ها برای انتصاب در سمت‌های مدیریتی این سازمان را به عنوان یک اصل و اولویت مدیریتی طی دو سال گذشته پیگیری کردیم و سازوکار اجرایی دقیق و شفافی نیز برای تحقق این امر به اجرا گذاشته شد.

برگزاری آزمون‌های استخدامی و آزمون کتبی مدیران آینده توسط سازمان سنجش اقدامی برای ایجاد شفافیت حداکثری و رقابت عادلانه است. انتصاب مدیران از سنوات قبل از طریق تشخیص مدیران مافوق و معرفی ۳ گزینه برای هر پست انجام می‌شد که با نوعی عدم شفافیت و اعمال سلیقه همراه بود که برای افزایش عدالت در انتصابات و انتخاب بهترین و توانمندترین همکاران برای تصدی مسئولتی‌های مدیریتی، طرح مدیران آینده اجرا شد.

برنامه‌هایی که در دو سال گذشته در این سازمان اجرا شده است بر اساس بررسی دقیق و مشورت با صاحب‌نظران و شرکای اجتماعی بوده است. در این جلسات گزارشی از کارهای انجام شده ارائه می‌دهیم تا میزان پیشرفت و موفقیت سازمان تأمین اجتماعی در اجرای برنامه‌ها با شفافیت معرفی و بررسی شود. "

طرح مدیران آینده در انتخاب مدیران موفق‌ موثر بوده است


کد خبر 497991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مدیران اینده IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    1 0
    شما برید 40 نفر اول کشور رو پیدا کنید ببینید چند تاشون پست گرفتند و بهتره ببینید کسایی که بعد از ازمون پست گرفتند اصلا تو این امتحان شرکت کردند و یا اگر شرکت کردند چه رتبه ای داشتند؟؟ این ازمون مدیران اینده هم برای سیاه کاری بود و تمام
  • 123 IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    1 0
    با سلام خدمت دکتر سالاری عزیز الان هم مدیران کل ، هرکسی را بخواهند گزینه های مدیریتی برای ریاست شعب و معاونین انتخاب می کنند حتی اگر ازمون نداده باشد و با نفرات برتر ازمون هم مانند گناهکاران برخورد میشود و تحت فشار قرار داده می شوند. نمونه اش را در انتصابات استان یزد می توانید مشاهده کنید. یا حق