اماکن تفریحی و کمپ‌های مسافرتی آستارا تعطیل شد

شهردار بندر آستارا گفت: به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا در ایام تعطیلات خردادماه جاری تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان ها، طرح ساحلی و کمپ‌های مسافرتی این شهر تعطیل است.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع کرونا، در ایام تعطیلات خردادماه جاری همه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و بوستان‌ها، کمپ‌های مسافرتی، طرح ساحلی سفیر امید و پارک جنگلی بی بی یانلو تعطیل است.

وی تصریح کرد: ورودی اماکن تفریحی مسدود شده و زدن چادر و اطراق در پارک‌ها، فضای سبز شهری و طرح ساحلی ممنوع است و از همه شهروندان انتظار داریم در این راستا با شهرداری همکاری کنند.

معیتی افزود: شهرداری آستارا به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در سطح این شهر نصب کرده است.

شهردار آستارا از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، پرهیز از تجمع در اماکن تفریح و گردشگری از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 497984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.