تخفیف ۴۰ درصدی شهرداری گرگان برای پرداخت عوارض

معاون شهرسازی و معماری شهردار گرگان گفت: به منظور تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض تا پایان تیرماه سال جاری ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

مجید طاهری در گفت‎ وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر گرگان بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تهیه شده است، اظهار کرد: نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف شهر، موقعیت و مساحت دقیق زمین شهری، میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و تهیه نقشه‌ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی از جمله مواردی بوده که در حوزه شهرسازی طرح تفصیلی جدید شهر گرگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طرح تفصیلی شهر گرگان که اوایل سال ۱۴۰۰ و پس از هفت سال به شهرداری ابلاغ شد، نسبت به طرح تفصیلی قبلی شهر دقیق‌تر است و در نظر دارد ساماندهی بهتری در حوزه شهرسازی شهر گرگان داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار گرگان با تاکید بر اینکه ظرفیت خوبی در این طرح دیده شده تا دغدغه شهروندان و سازندگان کمتر شود، تصریح کرد: ابلاغ طرح تفصیلی شهر گرگان در صورتی که مدیریتی صحیحی بر روند اجرای طرح انجام شود کمک بسیاری به رونق ساخت و ساز می‌کند.

طاهری ادامه داد: به منظور تشویق شهروندان برای پرداخت عوارض شهری خود، شهرداری گرگان به شهروندانی که عوارض خود را به شکل نقدی پرداخت کنند تا پایان تیرماه سال جاری ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.

کد خبر 497981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.