نرخ کرایه تاکسی‌ها در مهاباد ۳۰ درصد افزایش یافت

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری مهاباد گفت: نرخ کرایه انواع تاکسی ها در این شهرستان اعم از آژانس‌های تاکسی تلفنی، تاکسی‌های گردشی، خطی و ون به طور میانگین ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایمنا، شیرکو نورانی در این باره اظهار کرد: این افزایش قیمت براساس موافقت استانداری و تصویب ستاد تنظیم بازار شهرستان به منظور همسان‌سازی نرخ‌ها با شهرهای همجوار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر همین اساس نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی به هزار و ۸۰۰ تومان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به پنج هزار تومان، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به شش هزار و ۵۰۰ تومان و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۱۲ هزار تومان افزایش یافته است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد اضافه کرد: این افزایش قیمت از امروز اعمال شده و خدمات حمل‌ونقل بر اساس نرخ‌های جدید انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین نرخ کرایه اتوبوس، میدل‌باس و خطوط شهری به ۶۵۰ تومان، اتوبوس و ون خانگی روستای «یوسفکند» به هزار و ۳۰۰ تومان و اتوبوس روستای "دریاس" و «اگریقاش» هم به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

نورانی افزود: هزینه حمل مسافر به تالارهای عروسی نیز به پنج هزار تومان و همچنین مرکز آنلاین تاکسی ١٨٣٠ نیز به شش هزار تومان و به ازای هر کیلومتر اضافی نیز هزار تومان محاسبه خواهد شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 497952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.