شهرداری کاشان به کمک ستاد مقابله با کرونا می‌آید

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از نقش‌آفرینی ستاد انضباط شهری به منظور جلوگیری از ورود خودروهای بومی و غیربومی به شهر در تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.

محمدرضا قنبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نیمه خردادماه و با عنایت به مصوبه قرارگاه عملیات مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفرهای بین استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه دوازدهم خردادماه تا ۱۲ ظهر دوشنبه هفدهم خردادماه، تمهیداتی در این زمینه ابلاغ و مدنظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس خودروهای بومی و غیربومی که از پلیس راه کاشان قصد عبور و مرور در بازه زمانی اعلام شده را داشته باشند، بازگشت داده می‌شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان حضور ستاد انضباط شهری در مقام مجموعه پشتیبان در این زمینه را یادآور شد و افزود: فرمانداری کاشان و فرماندهی نیروی انتظامی با همکاری دیگر نهادهای مسئول از جمله شهرداری کاشان اجرای این طرح را عهده‌دار هستند.

قنبری با تأکید بر لزوم تعامل و ایفای نقش شهرداری کاشان با ستاد مقابله با کرونا، گفت: نقش‌آفرینی در طرح‌های کنترل عبور و مرور، تعطیلی فضاهای عمومی شهری، مسدودسازی مبادی ورودی در مقاطع زمانی مختلف شیوع این بیماری و… از نمونه‌های این تعامل است.

کد خبر 497951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.