رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان است/ غیرت ایرانی، کار نشد را انجام می‌دهد + فیلم

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است دو تا سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمان مشخص خواهد شد.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیش بینی خود از ادامه لیگ، اظهار کرد: تیم پرسپولیس چهار دوره قهرمانی پشت سرهم آورد و در جام باشگاه‌های آسیا هم با اقتدار سرگروه مسابقات شد. با این حال از زمانی که لیگ بیستم شروع شد سپاهان نشان داد امسال عزمش را برای قهرمانی جزم کرده و فکر می‌کنم تیم خوبی دارند. بارها عنوان کرده‌ام سپاهان خوب فوتبال بازی می‌کند و ساختارشان به گونه‌ای است که به سمت قهرمانی برود.

وی افزود: فکر می‌کنم رقیب اصلی تیم پرسپولیس تیم سپاهان باشد و الان نمی‌توان قطعی تصمیم گرفت که کدام تیم قهرمان می‌شود چرا که امتیاز این تیم‌ها نزدیک به هم است و هرکدام که امتیاز از دست بدهد به مشکل برمی‌خورد. فکر می‌کنم دو یا سه هفته مانده به پایان، قهرمان مشخص شود.

رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان است/ غیرت ایرانی کار نشد را انجام می‌دهد + فیلم

سپاهان، همان پرسپولیس است!

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به ریشه قدیمی سپاهان و پرسپولیس، در خصوص درگیری‌های چند سال اخیر میان هواداران و بازیکنان دو تیم، خاطرنشان کرد: به عنوان بازیکنی که ۱۴ سال برای پرسپولیس بازی کرده‌ام، اصلاً نمی‌خواستم هواداران دو تیم با هم کدورتی داشته باشند. تیم سپاهان، شاهین است و شاهین، سپاهان است و در نتیجه سپاهان همان پرسپولیس است.

وی اضافه کرد: سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها باید دست در دست همدیگر بگذارند و اگر کسانی از بین تماشاچیان شیطنت می‌کند را باید اخراج کرده و نگذارند خدشه‌ای به اعتبار دو طرف وارد شود.

رقیب اصلی پرسپولیس، سپاهان است/ غیرت ایرانی کار نشد را انجام می‌دهد + فیلم

حرف اول را در آسیا می‌زنیم

عربشاهی با بیان این که کار برای تیم ملی دشوار شده، تصریح کرد: بازی‌های دور رفت تیم ملی بغرنج بود و نتیجه خوبی نگرفت. ما حرف اول را در آسیا می‌زنیم. نگاه کنید باشگاه‌هایمان خصوصاً در برابر باشگاه‌هایی که بازیکن از خارج مانند اسپانیا و کشورهای آفریقایی می‌آورند حرف اول را در آسیا می‌زنند. به جرأت می‌گویم کار برای تیم ملی کمی مشکل شده و باید حرفه‌ای فوتبال بازی کنند ولی غیرت ایرانی است که کار نشده را انجام می‌دهد و امیدوارم تیم ملی از گروه خودش بالا بیاید و به مرحله بعد برود.

کد خبر 497949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.