دستگیری سارق باغ‌های تیران و کرون

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق اموال باغ‌های شهروندان در عملیات کارآگاهان فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال شهروندان از باغ‌های آنها در شهرستان تیران و کرون موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله‌های لازم با استفاده از اقدامات علمی و تخصصی دریافتند این سرقت‌ها توسط یک نفر صورت گرفته که در حوالی باغ‌ها پرسه زده و در زمان مناسب و ساعات خلوت روز اقدام به سرقت اموال مردم کرده و از محل متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش کارآگاهان ردپای یکی از سارقان سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت اموال باغ‌های تیران و کرون گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و این سارق با شکایت شاکیان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 497876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.