عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ خردادماه

در این بسته خبری از اصلاح هندسی ۶ نقطه شهر قزوین تا بهسازی کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد و حفاظت از مراتع و جنگل‌های ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اصلاح هندسی ۶ نقطه شهر قزوین در سال ۹۹

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از اصلاح هندسی ۶ نقطه در این شهر طی سال ۹۹ خبر داد.

احداث گذر فرهنگ و هنر سبزوار

مرتضی احمدی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری سبزوار گفت: در صورتی که سرای معمارزاده به تملک شهرداری برسد می‌تواند به عنوان یک گزینه جدید و پیشنهادی مناسب برای احداث گذر فرهنگ و هنر از جانب شهرداری مطرح شود.

عملیات اجرایی کانال هدایت آب‌های سطحی منطقه دو ساری

مرتضی عطایی، شهردار منطقه دو شهرداری ساری با اعلام اینکه عملیات اجرایی احداث کانال هدایت آب‌های سطحی در محله بینجلو و بلوار پاسداران آغاز شده است، گفت: این پروژه با هدف جمع آوری و انتقال آب‌های سطحی در این منطقه و آب‌گرفتگی در مواقع بارندگی‌های شدید در حال اجرا است.

جمع آوری پسماندهای عمرانی و ساختمانی اسلامشهر

با هدف حفظ بهداشت و زیباسازی محیط شهری، پاکسازی حدود ۷۰ تن نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از سطح منطقه ۵ انجام شد.

۱۹۷۶ زن دهیار در دولت تدبیر و امید مشغول به کار شدند

علی قربانی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: ۱۹۷۶ زن به عنوان دهیار در دولت تدبیر و امید در روستاهای کشور مشغول به کار شدند.

وقوع سه حادثه آتش سوزی در سنندج

صالح زندی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از وقوع سه آتش سوزی در سنندج خبر داد و گفت: انبار نگهداری روغن خوراکی واقع در شهرک صنعتی، منزل مسکونی در خیابان گلشن و آتش سوزی خودروی پیکان و پاترول در مغازه صافکاری واقع در خیابان قائم مقام فراهانی دو باندی پشت خیابان حافظ؛ سه حادثه آتش سوزی بودند که آتش نشانان نسبت به اطفا آن اقدام نمودند.

بهسازی کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد بجنورد

بهسازی کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد در بجنورد عملیات فنس کشی و محوطه سازی کمپ نگهداری از سگ‌های ولگرد به مدیریت شهرداری بجنورد انجام شد، در این مکان، سگ‌های فاقد صاحب از سطح شهر جمع آوری و بعد از قرنطینه و ویزیت اولیه توسط دامپزشک در تعیین سلامت، عملیات جداسازی سگ‌های بیمار انجام می‌شود.

هشدار آتش نشانی مشگین شهر به افزایش مارها در شهر

موسی عباس پی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشگین شهر نسبت افزایش ورود مارهای سمی از سایر مناطق به این شهر هشدار داد.

اقدامات شهرداری ملایر برای حفاظت از مراتع و جنگل‌ها

مهدی بهرامی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اشاره به اهمیت جنگل‌ها گفت: انسان با نقش ۹۵ درصدی در وقوع آتش‌سوزی، در عرصه‌های طبیعی نابودی را به خود هدیه می‌دهد و آموزش نحوه رفتار با طبیعت، استفاده از ظرفیت مردمی و تأمین تجهیزات، راهکارهای مقابله با این تهدید است.

مناسب سازی پارک نخلستان اهرم

قاسم شکوه، شهردار اهرم تنگستان از مناسب سازی پارک نخلستان اهرم جهت استفاده معلولان و جانبازان خبر داد و گفت: در راستای سهولت استفاده جانبازان و معلولان از فضاهای عمومی و رفت و آمد در سطح شهر به دستور شهردار اهرم پارک نخلستان جهت استفاده جانبازان و معلولان مناسب سازی شد.

کد خبر 497860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.