۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
پیشکسوت‌ها در یووه می‌مانند

دو دفاع کهنه کار یووه که با آمدن آلگری ممکن بود از این تیم کنار گذاشته شوند، احتمالاً برای انتقال تجربه طولانی خود در تورین باقی خواهند ماند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جورجیو کیلینی و لئونارو بونوچی که به پایان قراردادشان با یووه نزدیک شده اند، قرار است تا در آغاز کار آلگری در این تیم همراه وی باشند تا سرمربی تازه منصوب شده بانوی پیر بتواند از تجربه آنها استفاده کند.

در روزهای آتی قرار است جلسه مهمی میان آلگری و سران یووه برگزار شود تا در این دیدار شرایط گورخرها در فصل آینده و بازیکنان ورودی و خروجی مشخص شوند. بدون شک در همین راستا صحبت‌هایی در خصوص رونالدو، بونوچی، کیلینی، دیبالا و حتی دیگر بازیکنان یوونتوس انجام خواهد شد.

احتمالاً در ابتدای جلسه در رابطه با شرایط رونالدو بحث خواهد شد چرا که این بازیکن مهم‌ترین و اساسی‌ترین مهره یوونتوس در پنجره نقل و انتقالاتی آتی است و رفتن یا ماندنش می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر تحرکات آینده مدیران ورزشی باشگاه بگذارد.

همچنین برخی خبرگزاری‌ها ادعا کرده اند که آلگری مایل است تا با کیلینی و بونوچی فصل آینده را آغاز کند و او به تجربه‌های این دو بازیکن نیاز خواهد داشت. کیلینی در حال حاضر روزهای پایانی قراردادش با بانوی پیر را طی می‌کند و بونوچی هم درگیری دیرینه ای با آلگری دارد که حتی باعث انتقال او به میلان نیز شد.

کد خبر 497848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.