برگزاری انتخابات شفاف در سراسر فلسطین، کلید تحقق آرمان قدس است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری در بیانیه‌ای بر برگزاری انتخابات شفاف در سراسر فلسطین و اتحاد و انسجام به عنوان تنها کلید تحقق آرمان قدس شریف تاکید کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین رئیس جمهور، در بیانیه این کمیته که روز سه‌شنبه منتشر شده آمده است: پیروزی ملت عزیز فلسطین و مجاهدان جبهه مقاومت در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی و استکبار جهانی با عنوان شمشیر قدس و انتخاب قاطعانه بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه با کسب بیش از ۹۵ درصد آرا برای چهارمین بار موجب خرسندی علاقه‌مندان به فلسطین یکپارچه و ملت‌های آزاده جهان شد.

این بیانیه افزود: با بررسی و واکاوی ابعاد تحولات اخیر منطقه و بنا به اذعان کارشناسان و تحلیلگران منطقه غرب آسیا، رویدادها و پیروزهای پی در پی در دوهه اخیر بی‌سابقه بوده و این حوادث با ویژگی‌های منحصر به فرد خود در تاریخ پر افتخار ملت مبارز و شجاع فلسطین جاودان و اثرگذار خواهد ماند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری عنوان کرد: در تاریخ فلسطین و مبارزات آنان، انتفاضه‌های متعددی رخ داده است و عموماً به صورت غیر متحد و مستقل انجام شده است ولی این رویارویی اخیر در فلسطین یکپارچه در دو محور کرانه باختری و نوار غزه با همراهی و همبستگی تمام ملت سرزمین‌های اشغالی در برابر این جرثومه فساد و ضد بشریت در جهان اتفاق افتاد و اهداف جریان مقاومت که در صدد گسترش مقاومت به فراتر از نوار غزه، اجرای نبرد تهاجمی و غافلگیری دشمن صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای بود، محقق شد.

این بیانیه خاطرنشان کرد: ملت‌های جهان در حوادث اخیر شاهد زبونی و شکست هیمنه پوشالی و سست‌تر از خانه عنکبوت جریان شوم صهیونیسم حتی با حمایت آشکار نظام سلطه و دنباله‌روهای منطقه‌ای آنها بودند و درخواست آتش‌بس و تحمل تلفات و خسارات فراوان موید زوال و نابودی زودهنگام این شجره خبیثه است و رسوایی سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعی حقوق بشر خواهد بود.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تصریح کرد: جریان مقاوم مقاومت در چند سال اخیر با اقدامات مؤثر و بشر دوستانه با بهره‌گیری از ظرفیت توانمندی‌های جوانان انقلابی و مبارز، دستاوردهای کم‌نظیر و موفقیت‌های افتخارآمیز کسب کردند، البته اهمیت و نقش ایران اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی علما و اندیشمندان و رهبران گروه‌های مقاومت در جهان واقعیتی مبرهن و غیرقابل انکار است.

این بیانیه افزود: ایشان در دیدارها و ملاقات‌ها بر دفع شرارت‌های رژیم صهیونیستی تاکیداتی داشتند و فرمودند: این اعتقاد ماست که کرانه باختری هم مثل غزه باید مسلح بشود. دست قدرت (لازم است.) کسانی که علاقه‌مند به سرنوشت فلسطین‌اند، اگر می‌توانند کاری بکنند، کار این است؛ در آنجا هم باید مردم را مسلح کنند.

کمیته حمایت از مردم فلسطین ادامه داد: تنها چیزی که ممکن است از محنت فلسطینی‌ها بکاهد، عبارت است از همین که دست قدرت داشته باشند، بتوانند قدرت نمایی بکنند؛ والا با برخورد رام و مطیع و سازش‌کارانه، هیچ کاری به نفع فلسطینی‌ها انجام نخواهد گرفت و از خشونت این موجود خشن و خبیث و گرگ صفت چیزی کاسته نخواهد شد که این امر به توفیق الهی اکنون اتفاق افتاده است.

این بیانیه یادآور شد: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، ضمن تاکید بر برگزاری انتخابات شفاف و فراگیر در سرتاسر فلسطین از جمله قدس شرقی که در توافق نامه‌های قبلی ذکر شده است، انتخابات را برای تجدید مشروعیت نهادهای فلسطینی و تقویت وحدت ملی امری لازم و حق فلسطینیان در برگزاری انتخابات در قدس و استفاده از تمامی ابزارها را موضوعی لاینفک دانسته، برگزاری انتخابات به تعویق افتاده و بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین‌های اشغالی و اتحاد و انسجام عملی در مسیر تحقق آرمان قدس شریف و تشکیل دولتی شجاع و کار آمد را تنها علاج فلسطین می‌داند.

کمیته حمایت از مردم فلسطین عنوان کرد: با توجه به تحولات منطقه و شکست‌های پی در پی استکبار صهیونیسم بین‌الملل حفظ وحدت و همبستگی ملی سرزمین‌های اشغالی از بحر تا نهر امری حیاتی است و رجای واثق داریم با انتخاب فرد و جریانی اصلح، بعد از عنایات حضرت حق و قاطعیت در تصمیمات و یکپارچگی در حاکمیت و تدوین برنامه‌هایی جامع با هدف ایجاد مقدمات و بسیج عوامل، به‌زودی شاهد نابودی غده سرطانی بشریت و آزادی ملت مظلوم از چنگال دشمن صهیونیستی و اخراج مزدوران استکبار جهانی از منطقه خواهیم بود.‌

کد خبر 497832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.