۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
راموس در لیست خرید سیتیزن ها

به دنبال تمدید نشدن قرارداد راموس با رئال مادرید، منچستر سیتی در تلاش است تا بتواند این بازیکن با تجربه اسپانیایی را جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، فشارها حول تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید روز به روز بیشتر می‌شود و احتمال جدایی این بازیکن پس از سال‌ها بازی در لباس لوس بلانکوس قوت گرفته است.

راموس در حال حاضر با رئال مادرید تا ژوئن آتی قرارداد دارد و بسیاری از خبرگزاری‌ها ادعا کرده‌اند که این بازیکن پس از اتمام قرارداد فعلی‌اش از این تیم جدا می‌شود تا به این ترتیب در رادار باشگاه‌های مطرح اروپا برای یک انتقال آزاد قرار بگیرد.

در حال حاضر باشگاه منچسترسیتی بیشترین شانس را برای رقم زدن انتقال راموس دارد و بیش از باشگاه‌های دیگر روی این پروژه سرمایه گذاری کرده است. بدون شک با توجه به تجربه سرخیو راموس، حضور او در ترکیب سیتیزنها می‌تواند یک نقطه قوت برای دفاع این تیم در اتحاد باشد.

سران باشگاه منچستری به دنبال ارائه یک قرارداد دو ساله به راموس هستند تا وی را برای نقل مکان به انگلیس متقاعد کنند البته پیشنهادات مالی خوبی هم برای راموس از سمت باشگاه‌های آمریکایی و چینی ارسال شده که می‌تواند بر تصمیم‌گیری کاپیتان فعلی رئال مادرید اثر بگذارد.

اگرچه راموس برای تمدید قرارداد با رئال حاضر شده بود تا ۱۰ درصد دستمزد کمتری نسبت به قرارداد قبلی اش دریافت کند، اما تعلل پرز و دستیارانش برای نهایی کردن تمدید قرارداد می‌تواند به این معنا باشد که این بازیکن اسپانیایی احتمالاً جایگاه خاصی در برنامه‌های آینده تیمش نداشته باشد.

کد خبر 497824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.