پیش‌بینی بورس فردا ۱۲ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

با توجه اینکه فردا آخرین روز هفته است پیش بینی می‌شود بازار فردا حجم و ارزش معاملات پایینی را تجربه کند و بازار متعادل باشد و  احتمال رشد یا ریزش بین ۵ هزار واحد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۱۲ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: دلیل این کاهش حجم و ارزش معاملات در روزهای پایانی هفته، مربوط به یک سال پیش است، زمانی که هر چهارشنبه قانونی تصویب و منجر به تحولاتی مهم در روزهای شنبه می‌شد. حجم زیاد این تغییرات باعث شد حتی سرمایه گذارانی که با دید بلند مدت به بورس وارد شده بودند روزهای پایانی هفته دارایی خود را به فروش رسانده و ابتدای هفته مجدد آن را خریداری کنند.

این روزها نیز کشور درگیر و دار انتخابات است و احتمال تحولات مهم سیاسی و اقتصادی در فضای اقتصادی کشور وجود دارد. از طرفی تعطیلی‌های روز شنبه و یکشنبه هفته آینده نیز بر این موضوع تأثیر گذار است، در فضای معاملاتی بازار قدرت زیادی از فروشنده‌ها نمی‌بینیم بر همین اساس می‌توان گفت که روند نزولی بازار تمام شده است اما اینکه بازار هنوز وارد روند صعودی نشده می‌تواند ناشی از عملکرد برخی از سرمایه گذاران بزرگ باشد که اقدامات خود را بر اساس شرایط سیاسی انجام می‌دهند یعنی منتظر می‌مانند که نتیجه انتخابات مشخص شود و یا حتی نتیجه دور دوم مذاکرات مشخص شود و سپس اقدام به سرمایه گذاری کنند.

با توجه اینکه فردا آخرین روز هفته است پیش بینی می‌شود بازار فردا حجم و ارزش معاملات پایینی را تجربه کند و بازار متعادل باشد و احتمال رشد یا ریزش بین ۵ هزار واحد وجود دارد.

کد خبر 497816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • CA ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    سر طناب بورس دست کدام ازخدا بی خبریه