بهره‌برداری از پارک کوی میلاد تا مهر ۱۴۰۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: احداث پارک کوی میلاد که یکی از خواسته‌های چندین ساله شهروندان ساکن در این محله بود، در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته و تا مهرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای احداث پارک کوی میلاد به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: امروزه با توجه به افزایش حجم ترافیک و آلودگی‌های زیست محیطی، توسعه فضای سبز و کاشت درخت همچنین ایجاد محیطی نشاط‌بخش در شهر از ضروریات مهم در زندگی شهرنشینی است.

وی تاکید کرد: وجود مکان‌هایی مانند بوستان‌ها، فضای سبز و پر درخت در شهرها به عنوان مکان‌هایی با ویژگی‌های زیست محیطی و اجتماعی، می‌تواند علاوه بر کاهش پیامدهای منفی به ارتقای زندگی شهری و توسعه پایدار شهر بینجامد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همکاری و مشارکت مردم در حفظ و توسعه فضای سبز شهری را مهم دانست و تصریح کرد: شهروندان باید در زمینه توسعه فضای سبز و تلطیف آن همکاری داشته و تلاش کنند.

وی تصریح کرد: این منطقه بیشترین پارک‌های محله‌ای را در بین مناطق ۱۵ گانه دارد، از این رو با توجه به وجود مشکلات کمبود آب برای حفظ و توسعه فضای سبز، یک مخزن ذخیره آب در خیابان مصلی در نظر گرفته شده است همچنین پروژه کلکتور آب در خیابان خزایی برای تأمین منابع آبی اجرایی شده است.

کد خبر 497765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیلا دهقانی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    با سلام و خسته نباشید جناب شهردار اصفهان منطقه ده آیا در مورد کوچه انقلاب که مربوط میشه به خیابان میثم فکری دارید به خدا این چهار راه خیلی ترافیک داره و از هر طرف راه داره و ما اهالی خیابان معراج خیلی اذیت میشویم از شما خواهش میکنم یک فکری برای ما منطقه محروم بکنید از نظر امکانات خیلی کمتر از بیست چهار متری هم هست خواهش میکنم یک فکری بکنید ممنون و سپاس فراوان