قایدی: کنعانی زادگان را خیلی دوست دارم/ پرسپولیسی بودنش مهم نیست

مهاجم ریزنقش تیم ملی فوتبال ایران از حضور در خط حمله تیم ملی ابراز خوشحالی کرد و آن را باعث افتخار خود دانست.

به گزارش ایمنا، مهدی قایدی تنها سهمیه استقلال در تیم ملی در برنامه فوتبال برتر گفت: باعث افتخار است که کنار بزرگانی مثل آقای مهدی طارمی، آقای سردار، آقای جهانبخش، آقای کاوه رضایی و آقای انصاری‌فرد می‌توانم بازی کنم. اما من فقط از این که اینجا دعوت شده‌ام خیلی خوشحالم و هر چند دقیقه که بتوانم برای کشورم بازی کنم، تمام سعی و تلاشم را می‌کنم تا بتوانم دل مردم ایران را شاد کنم.

قایدی ادامه داد: صددرصد بازی‌های سختی داریم اما ما تیم ملی ایران هستیم و مهره‌های خیلی خوبی داریم و می‌توانیم راحت از پس این بازی‌های بزرگ بر بیاییم.

مهاجم تیم ملی اضافه کرد: حتماً همه بازیکنان تیم ملی این طور فکر می‌کنند که به بحرین برویم و با چهار پیروزی برگردیم. مطمئنم که با چهار برد می‌توانیم یک افتخار دیگر برای کشورمان به دست آوریم.

قایدی درباره شرایط سختی که برای تیم ملی ایجاد شده است نیز گفت: باید به فکر آینده بود. گذشته گذشته است. ما اگر بتوانیم چهار برد به دست بیاوریم راحت می‌توانیم صعود کنیم و فقط هم به همین مسئله فکر می‌کنیم.

وی درباره رفاقت خود با دیگر ملی‌پوشان از جمله کنعانی‌زادگان گفت: حسین (کنعانی‌زادگان) پسر ماهی است و فارغ از استقلال و پرسپولیسی بودنش، دوست خوب من است و دوستش دارم. با خیلی از بازیکنان جز بچه‌های لژیونر بازی کرده‌ام. البته با سردار هم ارتباطم خوب است اما الان همگی با هم رفاقتی داریم که می‌توانیم یکدل باشیم و آن نتیجه‌ای را که می‌خواهیم به دست آوریم.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 497707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.