۸ هکتار انبار سازمان تعاون روستایی تصرف شده است

بازرس ویژه هیئت مدیره سازمان تعاون روستایی گفت: ۸.۵ هکتار از انبارهای سازمان تعاون روستایی به مدت بیش از دو سال است توسط اشخاص متصرف شده و لوازم آرایشی در آن نگهداری می کنند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل مقیسه با اشاره به مشکلات سو استفاده از انبارهای این سازمان، اظهار کرد: حدود ۸.۵ هکتار محوطه انباری و ساختمانی در محدوده امین‌آباد شهرری متعلق به سازمان تعاون روستایی است که به مدت بیش از دو سال در تصرف شخصی قرار گرفته است.

وی افزود: این انبارها باید صرفاً به مصارف مرتبط با بخش کشاورزی برسد، اما اکنون استفاده‌های دیگری از این انبارها و فضاها می‌شود و لوازم آرایشی، لوازم خانگی و دیگر وسایل در آنجا انبار شده است.

بازرس ویژه هیئت مدیره سازمان تعاون روستایی ادامه داد: اجاره نامه رسمی که در این ارتباط وجود داشته مربوط به سال‌های ۹۶ و ۹۷ است، اما بعد از پایان مدت این قرارداد مستأجر اقدام به تخلیه ملک نکرده است و مصارف غیرمرتبط با بخش کشاورزی در این ملک انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی درباره این موضوع شکایت قضائی مطرح کرده است و مستأجر محکوم شده است، اما هنوز حکم تخلیه برای او صادر نشده است، تاکید کرد: فردی که فضای انباری امین آباد را از سازمان تعاون روستایی اجاره کرده ۴.۵ میلیارد تومان جریمه شده است و فضای این انبار را به ۳۰ فرد دیگر اجاره داده است.

مقیسه گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی حدود ۸.۵ هکتار محوطه انباری با ظرفیت سه میلیون و ۲۸۷ هزار و ۴۶ تن در نقاط مختلف کشور انبار دارد که از همه آنها برای مصارف مرتبط با بخش کشاورزی استفاده می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 497655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.