عصرانه خبری شهرهای ایران در دهم خردادماه

در این بسته خبری از طرح جدا سازی آب شرب زرند تا بهره برداری از پارکینگ مکانیزه فردیس و نصب بنر تبلیغاتی در۲٠ نقطه بیرجند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

گلکاری تابستانه فضای سبز شهر قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: با توجه به پیش بینی بسترهای فصلی کاری و در آستانه فرارسیدن فصل تابستان، عملیات گلکاری در دست اجرا است.

اجرای ۲۱۵۰ تن آسفالت در باند رفت رینگ شمال غرب شاهرود

شهردار شاهرود با اشاره به اجرای ۲۱۵۰ تن آسفالت در باند رفت رینگ شمال غربی (از مصلی تا انتهای فاز یک باغ راه)، گفت: در حال حاضر زیر سازی، آسفالت و همزمان جدول کشی این پروژه در حال انجام است.

نصب بنر تبلیغاتی در ۲۰ نقطه بیرجند

ابراهیم جان آور، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شهردار ی بیرجند با بیان اینکه ساماندهی تبلیغات کاندیداها برای حفظ سیما و منظر شهری امری ضروری است، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و انجام تبلیغات محیطی توسط کاندیداها، ساماندهی تبلیغات امری ضروری است و بر این اساس بنر تبلیغاتی در ۲۰ نقطه شهر بیرجند نصب شده است.

هزینه ۶۰ میلیارد ریالی برای فضای سبز و طرح جدا سازی آب شرب زرند

محمدرضا مهدلو، شهردار زرند گفت: ساماندهی معابر توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری جابجایی و حفر سه حلقه چاه در دستور کار شهرداری قرار دارد و این امر تا کنون با اتمام عملیات یک حلقه به انجام رسیده و امیدواریم بتوانیم تا پایان تابستان هر سه چاه را به بهره برداری کامل برسانیم.

اجرای ۸۷۵ پروژه عمرانی و زیرساختی در ثلاث باباجانی

یدالله شکری، فرماندار ثلاث باباجانی گفت: در هشت سال فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم، ۸۵۷ پروژه عمرانی و زیرساختی با اعتباری بیش از ۳۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا شده است.

اجرای ۶۸ عملیات ساماندهی معابر توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس

رضا حیدری، معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای ۶۸ عملیات متعدد خدماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها و بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها در ۲ ماه اول امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس خبر داد.

زنده گیری تعداد ۳۴۷ قلاده سگ بلا صاحب در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند از زنده گیری تعداد ۳۴۷ قلاده سگ در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

بهره برداری از پارکینگ مکانیزه شهدای فردیس

علی امیری، سرپرست شهرداری فردیس گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی بلوار شهدا و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان محترم، پارکینگ مکانیزه شهدای فردیس با ظرفیت ۸۰ دستگاه خودرو و به مساحت ۳۰۰ متر مربع، با دو دستگاه پارکینگ برجی ۴۰ واحدی سرپوشیده در فلکه سوم فردیس بهره برداری شد.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال بودجه به شهرداری چوار

جهانگیر چراغی، شهردار چوار گفت: سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بودجه به شهرداری این شهر اختصاص یافت که شهرداری این شهرستان ۱۰ میلیارد ریال نیز بیش از بودجه مشخص شده و در مجموع ۵۰ میلیارد ریال تحقق بودجه داشت.

عملیات کف‌سازی بلوار سیف‌الدوله ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از اتمام عملیات کف‌سازی یک سوم طول بلوار سیف‌الدوله ملایر با استفاده از سنگ‌های گرانیتی خبر داد.

بهره برداری از زیرگذر شهید کشوری ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: پروژه زیرگذر شهید کشوری ایلام زودتر از موعد مقرر و در خردادماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 497593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.