اولویت مدیریت شهری همدان تکمیل طرح‌های عمرانی است

شهردار همدان گفت: سرعت بخشیدن در تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی در حال ساخت اولویت مدیریت شهری است و مدیران شهرداری باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی در نشست با معاونان و مدیران شهرداری همدان، اظهار کرد: پیشبرد فعالیت‌ها و تلاش مجموعه مدیریت شهری باید با هدف رضایتمندی شهروندان باشد و بر این اساس طرح‌های عمرانی باید با شتاب بیشتری در مرحله بهره برداری قرار بگیرد.

وی خدمات دهی بهینه به شهروندان را سرلوحه امور مدیریت شهری دانست و گفت: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به دور از هر گونه فضای انتخاباتی فقط به دنبال تحقق اهداف و برنامه‌های جاری است و در این بین تمامی مجموعه باید با تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این اهداف گام بردارند.

شهردار همدان افزود: در سال‌های اخیر با افزایش چندین برابری هزینه‌ها و قیمت‌ها مواجه بودیم که در مواقعی منجر به اجرای تأخیر و یا تعطیلی موقت طرح‌ها شد، اما هم اکنون با همکاری، برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی مجموعه مدیران و همکاران شاهد پیشرفت و اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در تمامی مناطق سطح شهر هستیم.

وی ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته از طرح‌ها، شاهد اجرا و پیگیری بخش بزرگی از ساخت و سازهای عمرانی و فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر بودیم و تلاش ما بهره برداری از این طرح‌ها در زمان مقرر است.

صوفی ضمن قدردانی از اقدام سازمان عمران و بازآفرینی شهری همدان در پیگیری و اجرای سیستم تهیه شن و ماسه برای اجرای طرح‌های مدیریت شهری، گفت: مدیران مناطق برای تهیه آسفالت معابر با این سازمان نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند تا شاهد افزایش توزیع آسفالت در سطح شهر باشیم.

وی گفت: همچنین مدیران و مسئولان فنی مناطق از بوستان‌های سطح مناطق بازدید داشته باشند و پیشنهادها و انتقادهای مورد نظر شهروندان و نواقص و خرابی‌های احتمالی را پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 497581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.