برنامه های فرهنگی ویژه شهرداری سمنان برای شهروندان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

محمودرضا دارایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان به اینکه کلاس‌های متعددی در فرهنگسرای امید خانواده شهر سمنان برگزار می‌شود، گفت: سازمان فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌هایی را در بخش‌های مختلف هنری، فرهنگی، آموزشی، نقاشی، داستان نویسی و… طراحی کرده است تا شهروندان بتوانند از این امکانات استفاده کنند.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت چنین فعالیت‌هایی افزود: گاه مسیر زندگی یک هنرجو با شرکت در کلاس‌ها و در مسیر آموزش‌های رشته مورد علاقه خود در قالب کلاس‌های آموزشی تعیین می‌شود و بر حسب علاقه، خلاقیت و استعدادی که دارد می‌تواند سرنوشت و مسیر زندگی را تعیین کند.

دارایی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و اجتماعی محیطی شاد و مفرح در فرهنگسرای امید خانواده برای تمامی شهروندان فراهم کرده است، اظهار کرد: فعالیت‌های ورزشی شامل دوچرخه سواری ویژه نوجوانان، فوتبال دستی، پینگ پنگ و ماشین شارژی ویژه کودکان جهت تأمین نیازهای ورزشی شهروندان محیا شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی شامل آموزش مزاج شناسی (گیاهان دارویی و طب سنتی)، کارگاه آموزشی تراش سنگ، آموزش نقاشی برای همه سنین، آموزش مهارت‌های زندگی، کارگاه دم‌نوش و سرد نوش، کارگاه آموزشی جواهر سازی و کارگاه NA در خانواده و کافه کتاب در فرهنگسرای امید خانواده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل جمعیت ( بین دو تا ۱۰ نفر) برگزار می‌شود.

محمودرضا دارایی گفت: علاقه مندان جهت شرکت در این کلاس‌ها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۲۳۳۳۴۶۶۹۵۳۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 497563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.