۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
آرسنال به دنبال خرید یک مدافع

با جدایی داوید لوئیز از جمع توپچی ها، آرسنال به دنبال جذب یک مدافع جدید از بوندسلیگای آلمان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از بیلد، تاپسوبا، مدافع میانی تیم بایرن لورکوزن پس از نمایش خوب خود در فصل اخیر توجه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرد و باشگاه آرسنال نیز برای جذب این بازیکن وارد عمل شده است.

داوید لوئیز که چند سالی است در باشگاه آرسنال بازی می‌کند احتمال دارد که به زودی از جمع توپچی‌ها جدا شود و به همین دلیل آرسنالی‌ها به دنبال جایگزینی برای این مدافع هستند. تاپسوبا گزینه بسیار مناسبی توسط مدیران باشگاه آرسنال شناخته شده و حتی باشگاه‌های دیگر نیز به دنبال خرید این بازیکن هستند.

باشگاه‌های دیگری در آلمان نیز به دنبال جذب مدافع اهل بورکینافاسو هستند و رقم خوردن انتقال این بازیکن نیز کار ساده‌ای نیست. او در سال ۲۰۱۹ به لورکوزن پیوست و در آن زمان قراردادی به مدت پنج سال و شش ماه با این باشگاه امضا کرد. به همین دلیل باشگاه‌های علاقه مند به او باید اعتبارات مالی مناسبی را در پیشنهادات خود در نظر بگیرند.

با توجه به عدم صعود آرسنال به رقابت‌های باشگاهی اروپا و شرایط به خصوص تاپسوبا، مدیران باشگاه لندنی کار ساده ای برای خرید دفاع لورکوزن نخواهند داشت و باید تلاش زیادی در این راستا انجام دهند تا هم او و هم باشگاهش را متقاعد به این انتقال کنند.

کد خبر 497562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.