حمایت پادشاه بحرین از تیم ملی این کشور در آستانه دیدار با ایران

به نظر می‌‎رسد بحرینی ها از هم اکنون جنگ‌های روانی برای تقابل با ایران را آغاز کرده‌اند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید روز ۱۷ خرداد از ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی فوتبال بحرین برود.

شیخ علی بن خلیفه آل خلیفه رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال بحرین از حمایت پادشاه بحرین از تیم ملی این کشور خبر دارد. علی بن خلیفه در این خصوص در مصاحبه با پایگاه خبری بحرینی گفت: صحبت‌های شیخ خالد بن حمد بازیتاب خوبی در تیم ملی داشته است. ما به حمایت ایشان و پادشاه نیاز داشتیم. این حمایت باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم ملی می‌شود. تیم در مسابقات در مرحله دوم مسابقات انتخابی حضور دارد و به دنبال صعود به دور سوم این رقابت‌ها است و این روند چشم اندازهای شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه نماینده پادشاه بحرین است و برای انگیزه بازیکنان و جوانان لازم است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه فوتبال بحرین اظهار داشت: این حمایت تأثیرات مثبتی برای ما در پی دارد. درست است ما میزبان هستیم اما باز سختی در برابر ایران داریم اما با تبلیغات رسانه‌ای و حمایت همه جانبه مردم و مسئولین می‌توان به شکست ایران امیدوار بود و این عامل مثبتی برای حضور قدرتمندانه ما خواهد بود. امیدوارم به آرزوهای خود دست پیدا کنیم و موفق شویم.

منبع: ایلنا

کد خبر 497513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.