پارک نخلستان اهرم برای معلولان مناسب سازی شد

شهردار اهرم تنگستان از مناسب سازی پارک نخلستان اهرم جهت استفاده معلولان و جانبازان خبر داد و گفت: در راستای سهولت استفاده جانبازان و معلولان از فضاهای عمومی و رفت و آمد در سطح شهر به دستور شهردار اهرم پارک نخلستان جهت استفاده جانبازان و معلولان مناسب سازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم شکوه در اینستاگرام خود نوشت:

پارک نخلستان اهرم جهت استفاده معلولین و جانبازان مناسب سازی شد. در راستای سهولت استفاده جانبازان و معلولین از فضاهای عمومی و رفت و آمد در سطح شهر به دستور شهردار اهرم پارک نخلستان جهت استفاده جانبازان و معلولین مناسب سازی شد. همچنین در همین ارتباط و با همکاری اداره بهزیستی شهرستان و پلیس راهور شهرستان نقاطی جهت پارکینگ ویژه و محل عبور معلولین در مکان‌های پر رفت و آمد شهر جانمایی و تابلو آن نصب گردید. "

همچنین شکوه در پست دیگری نوشت:

"راه اندازی سردخانه و بازسازی و تجهیز غسالخانه آرامستان شهر اهرم

سردخانه میت و بهسازی غسالخانه آرامستان شهر اهرم راه اندازی شد. با توجه به اینکه فقط یک سردخانه در شهر اهرم و در بیمارستان امام حسین (ع) وجود دارد در مواقعی از سال به دلیل تعمیرات قادر به خدمات به شهروندان نمی‌باشد با پیگیری صورت گرفته و تجهیز سیستم سرمایشی سردخانه آرامستان شهرداری راه اندازی شد. ساختمان این سردخانه در سال‌های گذشته احداث شده بود ولی متأسفانه سیستم سرمایشی آن کارایی لازم را نداشت و سردخانه بلا استفاده شده بود که با هزینه بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال سیستم جدید سرمایشی خریداری و نصب و سردخانه راه اندازی شد. در همین راستای غسالخانه آرامستان هم به دلیل فرسودگی سقف و کف آن تخریب شده بود که هم اکنون بازسازی آن در حال انجام است. "

کد خبر 497456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.