رأی مثبت کمیسیون آموزش به تقاضای ماده ۲۳۴ درباره عملکرد سازمان سمت

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: در ابتدای نشست امروز درباره موضوع انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم بحث و بررسی صورت گرفت و انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون به جلسات آینده موکول شد که تصمیم در خصوص روز رأی گیری در جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: رسیدگی به تقاضای ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان دستور بعدی کمیسیون بود که اعضای کمیسیون در ۳ جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتاً امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (۲۳۴) رأی‌گیری شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

فلاحی تاکید کرد: این گزارش در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد

کد خبر 497375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.