معین: شورای پنجم قصد توقف در گذشته شهرداری را نداشت

رئیس کمیسیون پایش نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای پنجم برنامه‌ای برای حفاری در گذشته و توقف در آن نداشته و با نگاهی روبه جلو حرکت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: قبل از جلسه معارفه شهردار فعلی اصفهان، از شهردار سابق گزارش مالی را برای ارائه در آن مراسم دریافت کردم که این گزارش را آقای جمالی‌نژاد شهردار وقت مستقیم از سیستم شهرداری اصفهان و آقای بوژمهرانی مدیر امور مالی وقت و مدیر فعلی واحد خزانه‌داری شهرداری دریافت شده بود.

وی افزود: شاید زمانی که آقای جمالی‌نژاد گزارش مختصر وضعیت مالی روز شهرداری اصفهان را ارائه کرد، دقتی در موارد آن نداشت با این حال این گزارش را در آن مراسم نه به عنوان ایراد بلکه در راستای شفاف‌سازی برای رفع مشکلات عیناً قرائت کردم.

رئیس کمیسیون پایش نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آنچه به استحضار جمع حاضر رسید، مطلبی نبود که از جانب خود استخراج کرده باشم، بلکه عین گزارش مدیر مالی شهرداری اصفهان بود و حتی یک کلمه و عدد در آن جابه‌جا نکردم.

وی ادامه داد: همه مستندات در این خصوص موجود است و اتهام درباره اینکه گزارش خلافی منتشر شده، توهین به خودم و مستمعین است.

معین خاطرنشان کرد: در پاسخ به این شائبه که می‌خواستیم گذشتگان را زیر سوال ببریم باید بگویم همواره نگاهم رو به جلو و آینده بوده و این موضوع خط مشی شورای پنجم است.

وی تاکید کرد: شورای پنجم برنامه‌ای برای حفاری در گذشته و توقف در آن نداشته و با نگاهی رو به جلو حرکت کرده است که امیدواریم مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

کد خبر 497355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.