ایران  ۳  هلند صفر / اولین پیروزی بلند قامتان ایرانی در جام ملت های والیبال

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های والیبال، با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هلند به اولین پیروزی خود رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یک‌شنبه ۹ خرداد ماه، در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال تیم ایران و هلند از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل هم رفتند. این دیدار به صورت مستقیم و زنده از شبکه سه پخش شد.

تیم ملی والیبال با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هلند به اولین پیروزی خود در رقابت‌های جام ملت‌های والیبال رسید.

ایران  ۳  هلند صفر / اولین پیروزی بلند قامتان ایرانی در جام ملت های والیبال

ست اول:

اولین امتیاز این دیدار را تیم ملی ایران به دست آورد. با وجود سه اشتباه تیم ملی که منجر به امتیاز برای تیم هلند شد، بلند قامتان ما توانستند اختلاف امتیاز خود را به ۴ برسانند. این تیم ملی ایران بود که با ۵ اختلاف به امتیاز ۱۶ رسید. در نهایت تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز ست اول شد. در ست اول اشتباهات تیم ایران امتیازات زیادی را به حریف داد.

ست دوم:

اولین امتیاز ست دوم را تیم ملی هلند به دست آورد. در ادامه بلند قامتان ایران اختلاف امتیازی ۵ امتیازی ایجاد کردند و توانستند این اختلاف را تا امتیاز ۱۳ حفظ کنند، اما اشتباهات زیاد ایران و بازی سرعتی هلند اختلاف را کم کرد و به یک امتیاز اختلاف رساند. با ورود موسوی به زمین ایران توانست با اختلاف سه امتیازی به امتیاز ۱۶ برسد. در امتیازات پایانی با وجود اختلاف امتیاز و جلو بودن ایران، تیم هلند اختلاف را کم کرده و به یک امتیاز اختلاف رساند اما این تیم ایران بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ در ست دوم به پیروزی رسید.

ایران  ۳  هلند صفر / اولین پیروزی بلند قامتان ایرانی در جام ملت های والیبال

ست سوم:

در این ست ایران دو امتیاز اول را به دست آورد. در این ست هلند تلاش زیادی کرد تا اختلاف امتیاز فاحشی نداشته باشد اما ایران یک اختلاف ۴ امتیازی در ابتدای ست ایجاد کرد. همچون ست‌های گذشته این ایران بود که به امتیاز ۱۶ رسید. در این ست، تیم ایران بازی منسجم و هماهنگ‌تری از خود نشان داد. در نیمه دوم این ست، هلند با استفاده از اشتباهات ایران توانست در امتیاز ۲۰ به تساوی با تیم ایران برسد و این تساوی تا امتیاز ۲۷ ادامه پیدا کرد. این تیم ملی ایران بود که تلاش فوق‌العاده خود ۲۹ بر ۲۷ در این ست پیروز شد.

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر مقابل هلند به پیروزی رسید.

کد خبر 497323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.