۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
رونالدو، مشکل بزرگ یوونتوس

احتمال ماندن ستاره پرتغالی در ترکیب یوونتوس روز به روز کم رنگتر می‌شود تا جایی که صحبت‌هایی درباره باشگاه منچستر یونایتد نیز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، انتقال رونالدو به تیمی دیگر در پنجره نقل و انتقالاتی آتی کاملاً محتمل به نظر می‌رسد چرا که سران باشگاه یوونتوس دیگر تاب حضور ستاره پرتغالی در تیم خود را ندارند و به دنبال پیدا کردن یک مشتری برای او هستند.

باشگاه یوونتوس چند سال قبل با هدف تقویت تیم و کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست به خریدی بزرگ زد و کریستیانو رونالدو را از مادرید به تورین برد. حضور رونالدو در ترکیب بیانکونری نه تنها برای آن‌ها قهرمانی در اروپا را به همراه نیاورد بلکه حتی در مقاطعی باعث شد تا شرایط یووهای‌ها سخت‌تر از گذشته شود.

دستمزد بالای رونالدو و شرایطی که حضور او در تیم ایجاد می‌کند از دلایلی هستند که گمانه زنی‌ها در خصوص خروج رونالدو از جمع تورینی‌ها را بیشتر کرده است از سوی دیگر، پیوستن دوباره آلگری به یووه و مخالفت او برای استفاده از ستاره پرتغالی می‌تواند یک محرکه بسیار قوی دیگر برای جدایی رونالدو باشد.

یوونتوسی‌ها در حال حاضر در تلاش هستند تا مشتری مناسبی برای رونالدو پیدا کنند و در راستای صحبت‌های انجام شده با مینو رایولا، مدیر برنامه مطرح اروپایی، محتمل است که معاوضه پوگبا و کریستیانو توسط یوونتوس با باشگاه منچستر یونایتد صورت بگیرد.

گزارش رسانه‌ها حاکی از صحبت‌های ابتدایی در خصوص این معاوضه است چرا که باشگاه منچستر یونایتد سال‌هاست که به دنبال برگرداندن رونالدو به این تیم است و یوونتوسی‌ها نیز نقشه مشابهی را درباره پوگبا دارند.

کد خبر 497292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.