تیاگو سیلوا بالاخره به آرزوی خود رسید

ناکامی مدافع مطرح برزیلی در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بالاخره با پیروزی چلسی برابر منچستر سیتی پایان یافت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، روزی که تیاگو سیلوا با تیم پی‌اس‌جی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و در نهایت شکست خورد، شاید فکرش را نمی‌کرد که بتواند مهم‌ترین افتخار باشگاهی در اروپا را با چلسی به دست بیاورد.

شب گذشته تیم چلسی موفق شد با شکست منچستر سیتی به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و تیاگو سیلوا نیز یکی از بازیکنان اصلی چلسی در ابتدای کار بود. البته تیاگو سیلوا در ادامه مسابقه دچار مصدومیت شد و نتوانست تا پایان دیدار تیمش را همراهی کند.

با گلزنی هاورتز و ناکامی سیتزن ها به باز کردن دروازه مندی، تیاگو سیلوا به آرزوی خود رسید و چیزی که سال‌ها در پاریس سن ژرمن به دنبال آن بود را بالاخره در چلسی به دست آورد. او که با توماس توخل در پی‌اس‌جی به عنوان بازنده فینال لیگ قهرمانان شناخته شده بود، حالا با همین مربی در قامت قهرمان این تورنمنت مهم است.

سیلوا در خصوص سال‌های حضورش در پی‌اس‌جی گفت: همیشه انتقادات زیادی به من می‌شد و زمانی که در پی‌اس‌جی بازی می‌کردم، هر بار که از دور مسابقات حذف می‌شدیم بسیاری به عملکرد من اعتراض می‌کردند. شرایط سختی بود ولی به هر حال آن روزها طی شده است.

وی ادامه داد: سختی‌های زیادی را متحمل شدیم اما خوشحالم که بالاخره توانستیم به چیزی که استحقاق آن را داشتیم برسیم. کسب عنوان قهرمانی به هیچ عنوان ساده نیست و باید زیاد تلاش کنید تا بتوانید به این مهم دست پیدا کنید.

به این ترتیب، بازیکن سی و شش ساله برزیلی چلسی که فصل خوبی را در قلب دفاع این تیم طی کرد، امیدوار است که بتواند در ادامه درخشش‌های خود فصل بعد نیز به تیمش کمک کند تا به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابند چرا که آن‌ها قله مهمی به نام لیگ قهرمانان را فتح کرده‌اند و کسب قهرمانی در لیگ هدف بزرگ بعدی آن‌هاست.

کد خبر 497284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.