اجرای طرح کشیک شبانه تاکسیرانان بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اجرای طرح کشیک شبانه تاکسیرانان در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، حسین اخلاقی در این ارتباط اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان، تمهیدات لازم به منظور کشیک شبانه تاکسیرانان در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد برای شهروندان در سطح شهر در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد شهرستانی و استانی کرونا، گفت: تاکسیرانان در خطوط تاکسی از روز سه شنبه مورخ چهارم خردادماه به صورت شبانه از ساعت هشت الی ۱۱ شب در راستای سرویس دهی به شهروندان در سطح شهر فعالیت دارند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تاکنون ۸۰ دستگاه تاکسی به صورت کشیک شبانه در خطوط مختلف فعالیت دارند؛ ۲۵ دستگاه تاکسی خط هوایی، ۱۳ دستگاه تاکسی خط کوی ملت، ۱۱ دستگاه تاکسی خط ششصد دستگاه، ۱۰ دستگاه تاکسی خط رجایی ،۱۰ دستگاه تاکسی خط باهنر و ۱۱ دستگاه تاکسی در خط بلوار امام حسین فعالیت خواهند داشت.

اخلاقی تصریح کرد: اکیپ‌های بازرسی سازمان نیز به منظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسی، شناسایی نقاط دارای ازدحام مسافر و روان سازی ترافیک، نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین کنترل آرم و علائم رانندگان فعال در سطح شهر فعال هستند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هر گونه پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ جهت پیگیری مراتب را گزارش کنند.

کد خبر 497261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.