اسلامی: کلیات وام اجاره مسکن تصویب شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز کلیات وام ودیعه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شده و به زودی سقف وام جدید اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری و مشارکت فاز اول پروژه پایانه مسافری شماره دو فرودگاه امام با بیان اینکه این اقدام باید ۲۰ سال قبل صورت می‌گرفت تا بتوانیم سهم ایران در پروازهای تجاری را به دست بیاوریم گفت: باید بتوانیم ترانزیت مسافری در صنعت هوانوردی را افزایش دهیم.

وی با اشاره به احداث پایانه مسافری شماره دو گفت: این پروژه در دو فاز و با ظرفیت ۶۰ میلیون مسافر در سال به اجرا می‌رسد که فاز اول آن با ظرفیت ۲۵ میلیون مسافر در ۴۸ ماه و با ارزش دو میلیارد دلار ساخته خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: امروز کلیات وام ودیعه در ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب شده و به زودی سقف وام جدید اعلام می‌شود.

اسلامی با اشاره به مراعات موجر و مستأجران در شرایط کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در سال گذشته بسیاری از صاحبخانه‌ها مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کردند و اجاره‌نامه‌ها تمدید شد و باید گفته شود که بسیاری از موجران هم هیچ افزایش قیمتی را در نرخ اجاره اعمال نکردند.

وی تاکید کرد: همچنین شورای حل اختلاف هم در سال گذشته خارج از مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا حکم تخلیه نداد.

منبع: ایلنا

کد خبر 497024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.