نصب بیش از ۸ هزار جایگاه تبلیغاتی در سطح شهر اصفهان

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری به منظور برگزاری باشکوه انتخابات، گفت: در این راستا بیش از هشت هزار جایگاه تبلیغاتی در معابر شهر نصب شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: ملت سرافراز ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات با عزمی جزم گام‌های بلندی در راه توسعه کشور بر خواهد برداشت؛ در این زمینه قطعاً شهرداری اصفهان همراه با سایر ارگان‌ها در جهت تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات فعالیت می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با تشریح تمهیدات شهرداری برای برگزاری انتخابات باشکوه و همچنین آماده‌سازی فضای تبلیغاتی برای تمامی کاندیداها، گفت: شهرداری اصفهان برای فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان شرکت کننده در این انتخابات با هدف توزیع عادلانه فرصت‌های تبلیغاتی محیطی، جلوگیری از نازیبایی‌های بصری و حفظ سیمای شهری تمهیدات مناسبی در نظر گرفته است.

وی به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و افزود: با توجه به تأثیر تبلیغات مناسب در تحق مشارکت بیشتر و با شکوه در انتخابات؛ شهرداری اصفهان نسبت به تشکیل ستاد ساماندهی تبلیغات انتخابات اقدام کرده و تا کنون جلسات مداوم و منظمی در این خصوص برگزار کرده است.

امیری با اشاره به نصب بیش از هشت هزار جایگاه تبلیغاتی برای کاندیداها گفت: برای تبلیغات کاندیداها در تمامی مناطق ۱۵ گانه از سوی شهرداری اصفهان فضاهای مناسبی در نظر گرفته شده و پنل‌های تبلیغاتی نصب شده است که کاندیداها می‌توانند از این موقعیت برای تبلیغات در چارچوب ضوابط و مقررات اقدام کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان به منظور افزایش حداکثری مشارکت شهروندان در انتخابات از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نمی‌کند در همین راستا تاکنون بیش از ۳۰۰ مجوز نصب بنر و داربست تبلیغات انتخاباتی در شهر صادر شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان افزود: متقاضیان نصب بنر انتخاباتی باید به منظور دریافت مجوز از طریق فرمانداری اصفهان اقدام کنند و پس از آن شهرداری اصفهان طبق ضوابط و قوانین آماده ارائه خدمات به آنان است. با توجه به تدارک فضاهای تبلیغاتی لازم توسط شهرداری اصفهان در مناطق ۱۵ گانه، طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی را در مکان‌های مشخص شده نصب کنند.

امیری ضمن درخواست از طرفداران نامزدهای انتخاباتی در جهت حفظ و صیانت از اموال عمومی و نصب نکردن تبلیغات در فضاهای غیرمجاز، افزود: شهرداری برای نظافت و پیرایش شهری و حذف نازیبایی‌های محیط شهری هزینه‌های فراوانی کرده  و نصب تبلیغات در مکان‌های غیرمجاز علاوه بر زدن خسارت بر منظر شهری هزینه‌های سنگینی برای شهر دارد.

وی با اشاره به آمادگی و هماهنگی صورت گرفته به منظور تامین ایمنی شعبه‌های اخذ رأی، اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موارد ایمنی حائز اهمیت برای رعایت در شعب دریافت رأی از طریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به فرمانداری اعلام شده است و در صورت درخواست مسئولان مربوطه اکیپ‌های خودرویی این سازمان در محل‌های مهم و پرتردد و شعبه‌های شلوغ دریافت رأی مستقر خواهند شد.

کد خبر 497020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.