رونمایی از ۵۰ دستگاه خودرو امداد سبک و سنگین آتش نشانی اصفهان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در هشتاد و دومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» از پروژه‌ها و تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان رونمایی می‌شود.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰ دستگاه خودرو امداد سبک و سنگین با هزینه‌ای بالغ بر ٢۰۸۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

وی افزود: خرید ۲۰ دستگاه شاسی ایسوزو و تبدیل آن به اطفائیه آتش نشانی با هزینه‌ای بالغ بر ۵۸۰ میلیون ریال انجام شده و تجهیزات امدادی اعم از دستکش، کلاه، مقنعه حریق، کامبی تولز به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: خرید چهار دستگاه پژو سواری به ارزش ۱۱ میلیارد ریال، خرید ۱۱ دستگاه تویوتا های‌لوکس برای امداد و نجات در کوهستان با هزینه ۴۴۰ میلیارد ریال، خرید یک دستگاه اتوبوس فرماندهی سیار در زمان بحران و خرید هشت دستگاه شاسی اسکانیا برای تبدیل به خودروی اطفائیه ۴۸۰ میلیارد ریال از جمله امکاناتی است که به تجهیزات آتش نشانی اصفهان اضافه خواهد شد.

گلابی خاطرنشان کرد: بازسازی خودروهای نور رسان، جرثقیل، اطفائیه و خودرو آموزش برون ایستگاه با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده و مراحل ساخت و تجهیز ستاد فرماندهی عملیات به عنوان مجهزترین ستادهای فرماندهی کشور به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان این که از پورتال جدید سازمان آتش نشانی و تجهیزات اداری جدید رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: فردا همچنین شش دستگاه موتورسیکلت سنگین برای امداد و نجات فوری در زمان پیک ترافیک با صرف اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال به تجهیزات آتش نشانی اصفهان افزوده می‌شود.

کد خبر 496968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.