چلسی در آستانه بازی نهایی شارژ شد

آمادگی دو بازیکن فرانسوی چلسی برای حضور در بازی فینال خبر خوشحال کننده‌ای برای آبی‌های لندن بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، در آستانه بازی نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی آبی‌پوشان لندنی از حضور بازیکنان فرانسوی تیمش در بازی پایانی، گفته و به آن‌ها اطمینان خاطر داده تا بتوانند بهترین عملکرد خود را در این دیدار به نمایش بگذارند.

پیش از این انگولو کانته به عنوان یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان چلسی مصدومیت داشت و مدتی از همراهی تیمش بازماند اما بالاخره توانست دوران ریکاوری را پشت سر بگذارد تا در مهم‌ترین دیدار این فصل تیمش حاضر باشد.

دیگر بازیکن فرانسوی چلسی که در فصل جاری بسیاری به تمجید از او پرداخته‌اند، مندی دروازه‌بان تیم چلسی است. کمتر کسی تصور می‌کرد که مندی بتواند جایگاه ثابتی درون چارچوب چلسی پیدا کند البته شرایط برای او هموار بود چرا که کپا آریزابالاگا هیچ گاه نتوانست توانایی‌های خود را در این تیم ثابت کند.

به دنبال نمایش‌های خیره کننده مندی درون دروازه آبی‌پوشان، حالا توخل در رابطه با حضور مندی درون ترکیب اصلی تیمش ابراز امیدواری کرده و اگر مشکل خاصی رخ ندهد، احتمالاً شاهد حضور این بازیکن در بازی فینال برابر منچستر سیتی خواهیم بود.

بدین ترتیب، توماس توخل برای دیدار حساس برابر منچسترسیتی در آخرین آوردگاه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند از دو بازیکن فرانسوی مهم خود استفاده کند و محتمل است که مصدومیت این دو نفر که سابقاً آن‌ها را از ترکیب تیمشان دور کرده بود، دیگر مسئله جدی نباشد.

کد خبر 496961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.