گوشی وان پلاس Nord CE 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس Nord CE 5G دارای دوربین چهارگانه است و به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این صفحه نمایش در نسخه پیشین گوشی وان پلاس Nord نیز دیده شده است. دوربین سلفی تعبیه شده روی صفحه نمایش این گوشی دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسلی است.

به نظر می‌رسد که یک دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق پنج مگاپیکسلی و دوربین ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. هنوز اطلاعات دیگری در مورد ویژگی دوربین‌های استفاده شده در این محصول منتشر نشده است.

طراحی گوشی وان پلاس Nord CE 5G شبیه گوشی‌های سری وان پلاس ۹ است، بنابراین می‌توان انتظار داشت دوربین‌های گوشی جدید وان پلاس در یک قاب مستطیل شکل در سمت چپ و بالای پنل پشتی تعبیه خواهند شد علاوه بر این گوشی جدید به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز خواهد بود. اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد که شرکت وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۱۰ ژوئن از محصول جدید خود رونمایی کند و در تاریخ ۱۶ ژوئن نیز آن را به فروش برساند.

کد خبر 496946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.