استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان‌ برای کاهش معضلات صنعت برق استان

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای استفاده بیشتر از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مصارف بهینه برق و انرژی، کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران فعال شده اند.

منصور شیشه فروش در گفتگو با خبرنگار ایمنا با بیان این که در استان اصفهان سالانه دو هزار مگابایت کمبود برق داریم، اظهار کرد: وزارت نیرو باید برای ایجاد نیروگاه‌های با مصرف سوخت پاک، سرمایه‌گذاری لازم را در برنامه کار خود قرار دهد.

وی با تاکید بر این که شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه شناسایی مخاطرات استان و اجرای طرح‌های پیشگیرانه و کنترل حوادث طی چند سال اخیر با دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی داشته‌اند، گفت: برای هر بخش در زمینه مقابله با مخاطرات استان برنامه‌ای مشخص شده است و برای استفاده بیشتر از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در زمینه مصارف بهینه برق و انرژی، کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران فعال شده اند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: سال گذشته و در زمانی که با کمبود ماسک مواجه بودیم، شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز استان را برطرف کردند.

شیشه‌فروش عنوان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در موارد رفع موضوعات بحرانی وارد عمل می‌شوند و به صورت ویژه با دستگاه‌های اجرایی همکاری می‌کنند.

کد خبر 496942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.