۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷
حمله به یک خودرو در آستارا

هفت نفر از اراذل و اوباش حمله کننده به آذربایجانی‌ها در آستارا دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا گفت: هفت نفر از اراذل و اوباش این درگیری در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش شهروندان شهرستان آستارا مبنی بر درگیری اراذل و اوباش در این شهرستان بلافاصله مأموران نیروی انتظامی در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه مأموران بلافاصله بعد از اینکه در محل حاضر شدند نسبت به بررسی ابعاد مختلف این درگیری اقدام کردند گفت: پس از انجام اقدامات کارشناسی و بعد از دریافت اطلاعات لازم پلیس تمامی عوامل این درگیری را شناسایی کرد و نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کرد.

منبع: رکنا

کد خبر 496815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شهرام زرین دست IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    8 6
    این جماعت، هميشه با اردبیلی ها مشکل داشتن. من نمیدونم چیکارشون کردیم. میان اردبیل، کلی وسایل خوردنی و ارزاق، میخرن و با خودشون میبرن. نه بهشون گرون فروشی میکنیم، نه بی احترامی. ولی وقتی ماها میریم استارا تا همراه خانواده، دو ساعت کنار دریا ارامش بگیریم، اینا با این فرهنگ و با این برخورد، از اهالی اردبیل، پذیرایی میکنند. کافیه با ماشین پلاک اردبیل، بری ساحل صدف استارا. تا ببینی چند تا موتوری میریزن سرت هیشکی هم پاسخگو نیست. حتی به 110هم زنگ میزنی یا نمیاد یا بدونن اردبیلی هستی عمدا بیشتر از نیم ساعت طول میدن تا برسن خودم بارها و بارها به سرم اومده و به ماشین و خود و همراهانم، بارها صدمه زدن. واقعا تاسف داره متاسفم برای فرهنگ بعضی از اهالی استارا.
  • احمداقا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    4 2
    بایدبه اشد مجازات برسند اینجا جنگل نیست که ارازل اوباش هر کاری خواستند بکنند دست پلیس درد نکند احسن
  • یاشاسین ایران IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    6 8
    دوست عزیز. اون اراذل همگی اردبیلی بودند. سه تا لات اردبیلی مزاحم ناموس مردم می شوند و در اعتراض یک پیرمرد آستارایی به اراذل اردبیل، اردبیلی ها وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار می دهند. سپس خانواده او که خودشان هم اردبیلی هستند می ایند و جواب همشهری ها را می دهند. تیتر شما نشان از پانترک و نژادپرستی شما دارد.
    • محمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      5 1
      واقعاً متأسفم از اینکه به همین راحتی از خودت داستان سرایی میکنی و از تخیلات خودت ماجرا درست میکنی دوستان اصلأ و به هیچ عنوان اینگونه نبوده اگر واقعاً میخواهید بدانید واقعیت درگیری چه بوده بهتره خودتون از سیاستهای مختلف که گزارش کردن مطلع شوید
    • فاطمه سادات IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      1 1
      گیلانی ها ادمای خوبین، اما برای خودشون نه غریبه ها. متاسفانه تو کل ایران، به غریب کشی و نزاع و حمله دسته جمعی و قومی طایفه ای، به فرد غریب و مسافر، معروفین. نوروز سال92بود که از شهرتون میگذشتیم به مقصد تبریز، که تو صومعه سرا حدود بیست تا جوان موتورسوار، ساعت 1شب ریختن سرمون. ما دو تاماشین خانواده رد میشدیم که اونا اومدن جلوی ماشین ما و شروع کردن به ویراژ دادن و حرکات خطرناک با موتور. یکیشون با موتور سبقت میگرفت و بعد جلوی ماشین ما،عمدا ترمز میکرد. که ما از پشت بهش بزنیم!!!! که همسرم عصبانی شد و بوق زد که برین کنار. که با زنجیر و چوب، افتادن به جون ماشینامون و خودمون. مادرم زخمی شد. و شوهرمم 20 نفری ریختین سرش و انقد زدن که من غش کردم از ترس و استرس... زنگ زدیم 110 و تا لهجه اذری مارو دیدن، طفره رفتن و بدروغ گفتن واحد مستقر داریم الان میان بیست شد و کسی نیومد خودم خون و زخم شیشه ماشین خورد شده روی صورت همسرمو پاک کردم. و مردم صومعه سرا هم جمع شده بودن هوووراااا میکشیدن برا اوباش شهرشون.!!!! بیایین تبریز و ارومیه و اردبیل مهمان نوازی یاد بگیرین. جای شرم و تاسف داره رفتار بعضیا
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    6 0
    واقعا که به فرهنگها
  • اریایی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    3 1
    حبس ابد فقط
  • مرتضی FR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    4 5
    اهل استارا همشون عقده ای هستند حیف از اون نونی که بهشون اردبیلیها میدند
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 4
    واقعا خیلی بی فرهنگ هستن مردم آستارا واقعا متاسفم چند نفر بریزن سر یک نفر
  • رحیم IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    1 1
    امیدوارم قانون برای اینجور ادمها اشدمجازات را درنظر بگیره همه جای ایران سرای من است اربیل واستارا ایران است وحق ارازل واباش که بر سر هموطنمان این همه ادم بر سر یک ادم حمله مکنند اعدام است یاشاسین ایران
  • از تبریز NL ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    0 2
    من از تبریز حرف میزنم من طرفدار هر ترکی هستم که هر کجا زندگی میکنه استارایی ها حواستون باشه اردبیل اونجا تنها نیست ...