واژگونی خودرو شهروندان خارجی در مهریز

سرپرست جمعیت هلال احمر مهریز از واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل شهروندان خارجی در جاده شهر انار کرمان به این شهرستان خبر داد که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه تن شد.

به گزارش ایمنا، حمیدرضا باقری بدون اشاره به ملیت این افراد افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه یک تیم امدادی چهار نفری با یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین‌الدین به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه امروز (جمعه) اتفاق افتاد، ادامه داد: نجات گران هلال احمر شهرستان مهریز پس از اعلام در محل حادثه حضور یافتند و همراه با عوامل امدادی اورژانس مشغول به امدادرسانی شدند.

این مسؤول با یادآوری اینکه نجات گران در هر ساعت از شبانه‌روز، آماده امدادرسانی هستند تصریح کرد: شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب‌ها در حوادث می‌شود.

هر ساله در استان یزد تعداد قابل توجهی از رانندگان خودروهایی که شهروندان خارجی بدون مجوز را جا به جا می‌کند به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز دچار حادثه می‌شوند و معمولاً تعدادی از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست می‌دهند.

همچنین مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس و فوریت‌های مرکز پزشکی استان یزد امروز گفته بود که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند در ابتدای بلوار امام علی (ع) شهر مهریز یک نفر کشته و ۶ تن زخمی شدند.

سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه صبح امروز اتفاق افتاد و مصدومان برای مداوا به بیمارستان مهریز منتقل شدند و علت بروز حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه استان در دست بررسی است.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند. مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 496810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.