پوچتینو جایگزین زیدان می‌شود؟

پس از استعفای زین الدین زیدان، اکنون رئال مادرید به دنبال یافتن یک سرمربی دیگر برای جانشینی مرد محبوب فرانسوی است و پوچتینو، سرمربی ،PSG گزینه نخست سپیدپوشان است.

به گزارش ایمنا، پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، ریالی ها مائوریسیو پوچتینو را هدف شماره یک خود برای جانشینی این سرمربی فرانسوی که ۱۲ ماه زودتر به قرارداد خود پایان داد، تعیین کرده است.

گل پیشتر گزارش کرده بود که زیدان در رئال مادرید از سر و کله زدن با اتفاقاتی که خارج از کنترل او بود، خسته شده است و در پایان فصل قصد جدایی از سپیدپوشان پایتخت را دارد.

سرمربی فرانسوی امروز رسماً از سمت خود کناره گیری کرد تا مدیران رئال مادرید به دنبال جایگزینی مناسب برای زیدان باشند که بتواند این باشگاه را به موفقیت برساند.

گفته می‌شود که وقتی قصد زیدان برای جدایی برای مدیران رئال محرز شد، ماسیمیلیانو آلگری گزینه نخست این تیم برای جانشینی سرمربی فرانسوی بود.

اما در نبرد بر سر امضای قرارداد با آلگری، به نظر می‌رسد که یوونتوس رقیب قدر اسپانیایی خود را شکست داده و اکنون بیانکونری آماده است تا به آلگری در تورین خوش آمد بگوید.

به همین دلیل در مادرید اکنون همه حواس‌ها متوجه پوچتینو شده است.

گزینه‌های دیگری مثل آنتونیو کونته و رائول پیش روی رئال مادرید وجود دارد اما سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن اکنون در صدر لیست ریالی ها است.

پوچتینو هرگز پنهان نکرده که سرمربی‌گری در رئال مادرید رؤیای او است و حتی گفته می‌شود که در قراردادش با پاریسی‌ها، بندی برای جدایی در صورت رسیدن پیشنهاد از رئال دارد.

با وجودی که تمایلی دو طرفه از سوی رئال مادرید و پوچتینو برای همکاری وجود دارد و سرمربی آرژانتینی نشستن روی نیمکت رئال را فرصتی طلایی می بیند، اما توافق با PSG آسان نخواهد بود.

پوچتینو تا تابستان سال ۲۰۲۲ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و در صورت فسخ این قرارداد باید به پاریسی‌ها غرامت بپردازد.

نمایندگان رئال مادرید و پاری سن ژرمن در حال مذاکره بر سر این موضوع هستند اما پاریسی‌ها دست بالا را در این مذاکرات در اختیار دارند و گرفتن تصمیم نهایی با آنها است.

سپیدپوشان مادرید همچنین می‌دانند که آنها تنها باشگاهی نیستند که به دنبال همکاری با پوچتینو هستند.

گل گزارش کرده است که تاتنهام نیز یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که به صورت جدی به دنبال رسیدن توافقی با سرمربی آرژانتینی و PSG است تا ۱۸ ماه پس از برکناری او از سرمربی‌گری این تیم لیگ برتری، بار دیگر پوچتینو را به شمال لندن بازگردانند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 496640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.