آمار کرونا قزوین ۶ خرداد؛ بدون فوتی و ۶۵ ابتلای جدید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در این استان را تشریح کرد.

محمدحسن ارداقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان قزوین در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _پنج شنبه ششم خرداد_ اظهار کرد: در این مدت زمان ۶۵ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین شناسایی شده و ۱۷۸ مورد جدید قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی مبتلا به کرونا در استان قزوین گزارش نشده و آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به هزار و ۷۲۱ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

ارداقیان ادامه داد: در وضعیت کنونی ۳۰۷ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین شناسایی و بستری شده‌اند که از این تعداد ۳۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۳۴ هزار و ۷۸۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان قزوین بستری شده‌اند.

کد خبر 496629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.