باید موتور سواری و اتومبیلرانی اصفهان را در بخش همگانی توسعه داد

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی گفت: باید در کنار بحث قهرمانی، حوضه همگانی را هم گسترش داد و هیئت اصفهان فعالیت بیشتری داشته باشد، به سمت تولید ثروت و در آمد زایی سلام هم بروید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه _ ۶ خرداد ماه _ مجمع انتخاباتی موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، محمد طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حسین زیبایی معاون توسعه امور ورزش اداره کل استان اصفهان و نرگس قدوسی معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش استان اصفهان برگزار شد که شهرام شاه زمانی با ۹ رأی در رأی گیری دوم به عنوان رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان انتخاب شد.

مازیار ناظمی در این جلسه اظهار کرد: از طباطبایی و همکارانشان تشکر می‌کنم، با توجه به نزدیکی آرا این انتخابات به من چسبید و یک رقابت واقعی بود. از امروز مسئولیت شهرام شاه زمانی بیشتر شده، با توجه به اینکه ایمان زیرک یک چهره ورزشی است می‌خواهیم در هیئت موتور سواری اتومبیلرانی اصفهان فعال باشد.

وی ادامه داد: انتخابات تمام شد و الان همه باید کنار هم باشیم، فدراسیون از شاه زمانی حمایت می‌کند و هیئت استان اصفهان هم می‌تواند مانند فدراسیون شنوای مشکلات اهالی موتور سواری و اتومبیلرانی باشد.

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه قبل از مجمع با شهرام شاه زمانی، ایمان زیرک و ابوالفضل توکلی صحبت داشتم و هر سه کاندید نگاه حرفه‌ای داشتند، تصریح کرد: باید در کنار بحث قهرمانی، حوضه همگانی را هم گسترش داد و هیئت اصفهان فعالیت بیشتری داشته باشد، به سمت تولید ثروت و در آمدزایی سلام هم بروید.

محمد طباطبایی در این جلسه گفت: یکی از مجامع حساس را داشتیم که رقابتی نزدیک داشت، صحبت‌هایی شد مبنی بر اینکه مجمع مهندسی شده ولی همانطور که دیدید دو نفر از اعضای خانواده موتور سواری و اتومبیلرانی به دور دوم برای رأی گیری آمدند.

وی ادامه داد: امیدوارم شاه زمانی در راستای اجرایی کردن برنامه‌ها موفق باشد، اداره کل در کنار فرد برگزیده است. شاه زمانی باید برنامه‌های خود را عملیاتی کند و از اعضای مجمع کمک بگیرد. بحث مهندسی مجمع‌ها را مطرح کردند، یکسری نگاه‌های سیاسی به سمت ورزش است ولی من از روزی که آمدم تا روزی که باشم نگاه ورزشی دارم و به سینه افرادی که دید غیر ورزشی دارند دست رد خواهد خورد و کسی نمی‌تواند بر اساس رایزنی یا تماس در ورزش به جایی برسد.

کد خبر 496616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.