آماده سازی ۳۰۰ زمین در مسکن مهر گلپایگان برای بازی کودکان و نوجوانان

شهردار گلپایگان گفت: در منطقه مسکن مهر گلپایگان زمینی به متراژ ۳۰۰ متر مربع برای زمین بازی فوتبال نوجوانان تجهیز و نصب وسایل بازی کودکان نیز انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای مدیران شهری شهرداری با بیان اینکه احداث پارک و زمین بازی در مناطق کمتر توسعه یافته این شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری شهرداری گلپایگان بود که با تلاش‌های بی‌دریغ مسئولین به مرحله اجرا رسیده است، اظهار کرد: در منطقه مسکن مهر گلپایگان زمینی به متراژ ۳۰۰ متر مربع برای زمین بازی فوتبال نوجوانان تجهیز و نصب وسایل بازی کودکان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه فاز دوم پارک خرازی با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان تکمیل شده است، افزود: نصب نیمکت، پایه چراغ، سطل زباله و وسایل ورزشی بزرگسالان و ست بازی کودکان در این پارک انجام شده است.

وی در رابطه با نورپردازی شهر گلپایگان گفت: در سال ۹۹ در بلوارهای آیت الله محمودی و سلمان فارسی به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ چراغ دفنی نصب شده است.

شهردار گلپایگان افزود: ۴۵ عدد پایه چراغ روشنایی در بلوار آیت الله محمدی، ۱۵ پایه چراغ پایه کوتاه در لچکی خیابان شهید رجایی و ۸۵ عدد پایه چراغ در میدان و بلوار ولی عصر نصب شده است.

شکرزاده ادامه داد: بهسازی و رنگ آمیزی ایستگاه‌های انتظار، مرمت و بهسازی آلاچیق‌های پارک ساحلی، رنگ آمیزی تمام تجهیزات و مبلمان شهری در پارک‌های جنگلی، هفده تن، شهر و فاطمیه نیز انجام شده، و در پارک‌های محله ابلولان، رکابدار و اسفنجه وسایل ورزشی برای بزرگسالان نصب شده است.

وی افزود: در باغ بانوان شهر گلپایگان نیز نیمکت، آلاچیق، پایه چراغ، سطل زباله، وسایل بازی کودکان و ورزشی بزرگسالان، میز پینگ‌پنگ و شطرنج و همچنین تجهیزات زمین‌های بازی والیبال، بسکتبال، فوتسال و بدمینتون نصب شده است.

کد خبر 496597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.