صدور سومین مجوز به کارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌های هرمزگان

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای اجرایی شدن مجوز اخذ شده برای بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری‌ها از صدور سومین مجوز برای شهرداری‌های هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق توضیح داد: این مجوز از میان افراد واجد شرایط که به صورت غیرمستقیم در شهرداری‌ها در حوزه ستادی، مناطق و سازمان‌های وابسته در مشاغل کارمندی مشغول به کار بوده‌اند بر اساس ارزیابی شاخص‌های تعیین شده، شامل مدرک تحصیلی، سابقه خدمت و مصاحبه کتبی، به ترتیب نمره فضلی و رعایت شرایط احراز در سقف سهمیه تخصیصی سازمان اداری و استخدامی کشور اعطا گردیده است.

وی افزود: بررسی صدور مجوز شهرداری بندرعباس پس از برگزاری آزمون کتبی و ارزیابی شاخص‌های مربوطه و انجام فرایندهای لازم مورد بررسی و مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در این شهرداری نیز در سقف تعیین شده صادر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش سایر شهرداری‌ها و دفاتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ها و تسریع در ارسال اطلاعات مورد نیاز، روند اعطای مجوز به‌کارگیری نیروی قرارداد کار معین در تمامی شهرداری‌های کشور سرعت بیشتری بگیرد تا ساماندهی نیروی انسانی شهرداری‌ها بسرعت تحقق پیدا کند.

مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌ها پیش از این برای شهرداری قم و شهرداری‌های استان خراسان جنوبی صادر شد.

منبع: مهر
کد خبر 496570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.