فروش شزنی، مقدمه‌ای برای خرید جیجی

پس از قطعی شدن پایان همکاری سنگربان ایتالیایی میلان با این تیم پس از سال‌ها همراهی، یوونتوس یکی از مشتریان جدی این دروازبان جوان به شمار می‌رود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، یوونتوس چند سالی است که برای جذب دوناروما تلاش می‌کند و حالا بهترین فرصت برای بانوی پیر پیش آمده تا یکی از سنگربانان خوش آتیه فوتبال اروپا را به ترکیب خود اضافه کند.

خبرهای منتشر شده حاکی از علاقه زیاد سران یوونتوس به جذب دوناروما می‌دهد و احتمالاً با توجه به قطعی شدن جدایی بوفون، یوونتوسی‌ها شزنی را نیز به فروش برسانند تا فضا را برای حضور جیانلوئیجی جوان‌تر باز کنند.

در حالی که قرارداد جیانلوئیجی دوناروما با باشگاه میلان به پایان رسیده، در کنار یوونتوس تیم‌های دیگری نظیر منچستریونایتد، پی اس جی و بارسلونا نیز هستند که تمایل دارند تا او را به خدمت بگیرند و دور از انتظار نیست که جدالی میان باشگاه‌های مطرح اروپایی بر سر به خدمت گرفتن این دروازبان جوان شاهد باشیم.

با توجه به علاقه چندین ساله و قدیمی بیانکونری و همچنین، تمام شدن قرارداد دوناروما با میلان که او را تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌کند، عدم تلاش یووه برای به خدمت گرفتن او را می‌توان محال دانست و بدون شک تورینی ها تلاش می‌کنند تا او را برای پیوستن به یووه متقاعد کنند.

مینو رایولا به عنوان مدیربرنامه‌های دوناروما در شرایط کنونی مذاکراتی را با یوونتوسی‌ها برقرار کرده است تا رقم مورد انتظار برای پرداخت دستمزد گلر ایتالیایی مشخص شود. محتمل است که در قرارداد این بازیکن دستمزدی نزدیک به ده میلیون یورو در سال گنجانده شود.

کد خبر 496566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.