گزینه های احتمالی جانشینی زیدان

با اعلام غیررسمی جدایی سرمربی فرانسوی رئال مادرید از نیمکت های این تیم، گمانه زنی ها در رابطه با جانشین او آغاز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به احتمال بسیار زیاد در چند روز یا هفته‌های آتی از این تیم جدا خواهد شد و همکاری او با کهکشانی‌ها یک بار دیگر به پایان خواهد رسید.

از ابتدای فصل، باشگاه رئال مادرید حواشی بسیار زیادی را تحمل می‌کرد و بسیاری از منابع خبری به همراه هواداران، فشارها و انتقادات زیادی را روانه زیدان کرده و شرایط را برای او سخت کرده بودند. در مقاطع متفاوتی از فصل حتی صحبت‌هایی از اخراج زیدان نیز شنیده می‌شد.

اسطوره اسبق باشگاه‌های رئال مادرید و یوونتوس در جریان فصلی که گذشت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از زیر بار فشار انتقادات رهایی پیدا کند و تا چند هفته پیش و در آستانه رسیدن به روزهای نهایی مسابقات این فصل، زیدان شرایط بسیار خوبی در مادرید داشت.

هرچند رئال مادرید در این فصل موفق به کسب هیچ جامی نشد، اما زیدان توانست تیمش را تا یک قدمی فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و علاوه بر وجود انبوهی از مصدومین، رئال و زیدان توانستند تا آخرین ثانیه بر سر تصاحب جام قهرمانی لالیگا بجنگند.

شاید فصل گذشته را بتوان ناامیده کننده ترین فصل زیدان در تیم رئال به عنوان سرمربی دانست اما با این حال او همچنان عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با غرور تصمیم به ترک جمع مادریدی‌ها کرد تا گزینه‌های زیادی برای جانشینی او بر سر زبان بیوفتند.

در حال حاضر گزینه‌های متعددی به نیمکت رئال مادرید لینک شده اند که در میان آنها می‌توان از آلگری و کونته به عنوان گزینه‌های شناخته شده تر نام برد. البته رائول گونزالس، اسطوره بزرگ باشگاه مادریدی نیز شرایط مناسبی برای ورود به کادر فنی رئال را دارد و احتمالاً لوس بلانکوس مسیری که قبلاً زیدان طی کرده را این بار با یکی دیگر از بازیکنان قدیمی خود بگذارند.

کد خبر 496564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.