توسعه زیرساخت های ارتباطی بوشهر

شهردار بندر بوشهر گفت: شهرداری بندر بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تعامل کامل با مخابرات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی شهرداری بندر بوشهر، حسین صالحیان در نشست با علی مهرپویا مدیرعامل شرکت مخابرات ناحیه بوشهر اظهار کرد: شهرداری بندر بوشهر در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در تعامل کامل با مخابرات ناحیه بوشهر است. برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با دستگاه‌های خدمات‌رسان همانند مخابراتی فرصتی برای ارتقا هر چه بیشتر زیرساخت‌ها است.

وی افزود: برای نمونه در ارتباط با جانمایی دکل‌های مخابراتی در سطح شهر باید این کار همسو با استانداردهای مدنظر شهرداری باشد تا نصب دکل‌ها منجر به ایجاد نگرانی برای شهروندان نباشد. در توسعه زیرساخت‌های ارتباطات شهری تعامل بی قید و شرط بین مخابرات و شهرداری می‌تواند زمینه ساز ارائه خدمات شایانی به شهروندان باشد که شهرداری در این زمینه آماده هر گونه همکاری با مخابرات است.

صالحیان با تاکید بر اینکه بخشی از کار مخابرات برای توسعه زیرساخت‌ها نیازمند به حفاری دارد خاطر نشان کرد: برای این موضوع نیاز است برنامه متناسب با حفاری‌ها به شهرداری ارائه شود تا حین اجرا خللی در روند کار صورت نگیرد.

شهردار بوشهر اضافه کرد: در اجرا حفاری‌ها باید ساز و کار لازم از سوی مخابرات تدارک دیده شود تا ترمیم آنها در سریع‌ترین زمان ممکن صورت گیرد چراکه تأخیر در ترمیم حفاری‌ها همواره منجر به نارضایتی‌هایی برای شهروندان است.

کد خبر 496563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.