احداث مجموعه ورزشی و اقامتی چند منظوره در ناحیه مینودر

مدیر شهرداری منطقه سه قزوین گفت: با هدف تقویت فرهنگ ورزش و ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز، سوله ورزشی پارک گلسار با امکانات چند منظوره در ناحیه مینودر در دست ساخت است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین، محمد ابراهیم عصارزاده با اشاره به عملکرد ناحیه مینودر اظهار کرد: در مدت فروردین ماه امسال ۲۰۰ متر طول جدول‌گذاری با هدف هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتگی در معابر ناحیه مینودر انجام شد.

وی از نصب ۴۰ مورد دریچه و پل فلزی در معابر ناحیه مینودر طی فروردین ماه امسال خبر داد و گفت: سهولت در تردد شهروندان و ارتقا رضایتمندی آنها امری حائز اهمیت و جزو اولویت‌های شهرداری است.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، ۸۸ مورد از معضلات ناحیه مینودر مربوط به سایر سازمان‌ها، توسط شهرداری احصاء و پیگیری شد.

وی تصریح کرد: پروژه احداث سوله ورزشی پارک ۳ هکتاری گلسار با هدف ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این ناحیه در حال اجرا است.

به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، این سوله ورزشی در مساحت ۲۳۰۰ مترمربعی و در ۳ طبقه طراحی شده که در آن سالنی چند منظوره برای ورزش‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال و همچنین ساختمان اداری، سوئیت‌های اقامتی و… در نظر گرفته شده است.

عصارزاده ادامه داد: عملیات ساخت این پروژه به تازگی آغاز شده و تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ تکمیل این پروژه ۱۸ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 496511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.