استیناف و فدراسیون رای را نشکند به FIFA و CAS می‌رویم/ مشکل‌مان یارگیری اول فصل است

مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: مشکلات ابتدای فصل هنوز حل نشده و اکنون بازیکن نداریم. خیلی از بازیکن‌هایی که اول فصل گرفتیم نتوانستند به تیم کمک کنند و خیلی از آن‌ها نیز رفتند همچنین در نیم فصل امکان جذب بازیکن به آن صورت را نداشتیم و الان پتانسیل‌مان محدود است.

مجتبی فریدونی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص حکم صادر شده درباره دیدار پیکان و سایپا و متضرر شدن ذوب‌آهن، اظهار کرد: همانطور که گفتیم رأی صادر شده در این پرونده نه قانونی و نه منصفانه است. نمی‌دانم بازیکنی که تنها در حد چند ثانیه و نه آن هم به عنوان بازیکن دوازدهم مانند دیدار خودمان با ماشین سازی، به عنوان تعویض اضافی وارد زمین شده چه تأثیرگذاری خاصی داشته است؟

وی افزود: این رأی منطبق بر قانون و همچنین جوانمردی نیست. اعتراض‌مان را اعلام کرده و پرونده را پیگیری می‌کنیم. امیدواریم کمیته استیناف رأی را بشکند؛ کما اینکه یکی از اعضا کمیته انضباطی رأی فعلی را قبول نداشته و استدلال کرده که نباید بازی سه هیچ شود بلکه متخلفین باید جریمه شوند.

خرج کردن برای سه امتیاز و اثبات حق می‌ارزد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از پیگیری پرونده در مراجع بین‌المللی در صورت نتیجه نگرفتن از مراجع داخلی خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر کمیته استیناف رأی صادر شده را برنگرداند، به عنوان یک ذی‌نفع ابتدا از طریق فدراسیون خودمان پیگیری کرده و اگر نشد، از طریق FIFA و CAS موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فریدونی در پاسخ به این سوال که آیا ذوب‌آهن با هزینه‌های سنگین رسیدگی به پرونده در فیفا و CAS مشکل ندارد؟ تصریح کرد: چون اینجا بحث مادی مطرح نیست، هزینه‌های رسیدگی CAS مشکلی ندارد و بالاخره سه امتیاز و هم اثبات حق می‌ارزد.

استیناف و فدراسیون رای را نشکند، به FIFA و CAS می‌رویم/ مشکل‌مان یارگیری اول فصل است

دلیلی ندارد بخواهیم دیدار ماشین‌سازی را پیگیری کنیم

وی با بیان اینکه ماجرای دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تمام شده، گفت: درباره بازی ماشین سازی خودمان می‌گویم بازیکن اضافی حریف تأثیری نداشته و دیدار را هم برده‌ایم بنابراین دلیلی ندارد که بخواهیم پیگیری کنیم. اگر بازیکن ماشین سازی ۳۰ دقیقه یک نیمه یا بیشتر بازی کرده بود می‌گفتیم شاید تأثیرگذار بوده ولی ۲-۳ دقیقه بیشتر در زمین نبوده است در نتیجه ماجرا بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تمام شده و رفته است.

خیلی از بازیکن‌هایی که اول فصل گرفتیم نتوانستند به تیم کمک کنند!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به یارگیری نامناسب این تیم در ابتدای فصل، اظهار کرد: مشکلمان در یارگیری اول فصل بود که الان نیز مسائل و مشکلاتش گریبانگیر ما است. امیدواریم که بتوانیم فصل جدید این مشکلات را نداشته باشیم. مشکلات ابتدای فصل هنوز حل نشده و اکنون بازیکن نداریم. خیلی از بازیکن‌هایی که اول فصل گرفتیم نتوانستند به تیم کمک کنند و خیلی از آن‌ها نیز رفتند همچنین در نیم فصل امکان جذب بازیکن به آن صورت را نداشتیم و الان پتانسیل‌مان محدود است.

وی اضافه کرد: اگر دست‌مان از نظر بازیکن پر بود، نیروهایمان در بازی‌های جام حذفی و لیگ که در دو هفته چهار مسابقه سخت مقابل استقلال، پرسپولیس و گل گهر انجام دادیم، تقسیم می‌کردیم بالاخره توان بچه‌ها تحلیل می‌رود. اگر تعداد بیشتری بازیکن باکیفیت در اختیار داشتیم می‌توانستیم تمکین کنیم؛ همان کاری که سپاهان و بقیه انجام می‌دهند.

استیناف و فدراسیون رای را نشکند، به FIFA و CAS می‌رویم/ مشکل‌مان یارگیری اول فصل است

حادثه اتوبوس می‌توانست به قیمت جان چند نفر تمام شود

فریدونی با محکوم کردن حادثه پیش آمده برای اتوبوس کاروان پرسپولیس پیش از مصاف با ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: اتفاقی که پیش از رسیدن اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه فولادشهر افتاد، ربطی به کمیته انضباطی ندارد. اقدامی بسیار زشت، غیراخلاقی، احمقانه و ناجوانمردانه بود که اگر باعث بر هم خوردن تعادل اتوبوس می‌شد می‌توانست منجر به اتفاق ناگواری شده یا به قیمت جان چند نفر تمام شود.

کد خبر 496483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.