پیش‌بینی بورس فردا ۸ خردادماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار شنبه روند صعودی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ شنبه ۸ خردادماه، را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار تقریباً به یک سطح تعادلی رسیده است، در نمادهای بزرگ بازار مانند: فارس، فملی، فولاد، شپنا، شتران و غیره فروشنده‌های پر قدرتی وجود ندارد این اصلاح اخیر بازار به دلیل احتمال احیای برجام و کاهش شدید نرخ دلار بود که تا این لحظه که این گزارش در حال تدوین است پس از گذشت چند سال هنوز موردی محقق نشده است و سهامداران همچنان منتظر هستند.

بازار با احیای برجام هم راستا شد به طوری که دلار ۱۵ هزار تومان را پیش خورد کرد، اکنون اگر برجام محقق نشود مجدد دیدگاه‌های تحلیلی ارزیابی شرکت‌ها را با دلار بالای ۲۲ هزار تومان برآورد می‌کنند و ممکن است بازار مانند سال گذشته رشد خیره کننده‌ای را تجربه کند. به هر روی بدترین اتفاق برای بازار زمانی است که فعالان نمی‌دانند برجام محقق می‌شود یا خیر زیرا در هر کدام از حالت‌ها سناریوهای سرمایه گذاری متفاوت می‌شود، همین امر منجر به دست نگه داشتن خرید صندوق‌ها و حقوقی‌ها بزرگ در بازار می‌شود.

گزارشات ۱۲ ماهه شرکت‌ها بسیار درخشان است که سعی می‌شود در گزارشات روزانه این گزارشات به صورت جامع پوشش داده شود تا سرمایه گذاران دیدگاه بهتری نسبت به سهام سرمایه گذاری خود داشته باشند.

پیش بینی می‌شود بازار شنبه روند صعودی داشته باشد.

کد خبر 496387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • هومان IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    خودرو سازان بزرگ خارجی منتظر ورود به بازار ایران